Prima dragoste nu se uita niciodata…

E adevarat? Oare prima dragoste nu se uita niciodata? In cazut meu… da. Doar ca de data aceasta nu este vorba despre vreo serie de carti, ci despre…. super-eroi. Poate ca am deja 16 ani (incepand de maine :)) dar  pentru mine super-eroii fac parte din copilaria mea, si din viata mea… ce mai… am crescut cu ei! Tocmai de aceea imi este atat de greu sa scap de acest fenomen… Totusi, stau si ma intreb, oare doar mie imi plac super-eroii? Daca da, asta e. Daca nu, ma bucur sa aflu asta.

Dar stiti ce e cel mai greu? Sa incerc sa fac in asa fel incat sa nu mai placa. De ce este asa greu? Din cateva motive:

1. Am copilarit cu desenele animate de pe Fox Kids. Mai exact cu: X-Men, Cei patru fantastici, Spider-Man, Iron Man si Hulk, si intotdeauna mi-au placut. Niciodata nu am zis „NU” cand a venit vorba sa ma uit la ele. Va spun sincer ca eram cel mai cuminte copil cand venea vorba sa ma uit la X-Men. Tin minte si acum cand ma striga tata la ora 6 seara sa ma duc in casa, din cauza ca incepea X-Men😀.

2. Au aparut tot mai multe filme, care redau in realitate personajele create de Marvel si de DC, desi mereu le-am preferat pe cele cu super-eroii de la Marvel. Iar aceste filme intrec cu mult desenele animate, tocmai pentru cum sunt regizate, si intotdeauna (dupa parerea mea) sunt alesi cei mai buni actori care sa joace rolurile principale.

De la Marvel (daca nu stiati) sunt:  Spider-Man, X-Men, Iron Man, Hulk, Cei patru fantastici, Thor,  Capitanul America, dar si baietii rai precum: Doctorul Doom, Goblinul Verde, Magneto, Galactus, Loki, Red Skull.

Sper ca se vede bine poza

De la DC sunt urmatorii:  Superman, Batman,  Robin, Aquaman,  Lanterna Verde, Justice League, Teen Titans, Joker,  Riddler, Mr. Freeze, Catwoman, Sinestro.

Daca stau mai bine si ma gandesc, intotdeauna mi-au placut mai mult cei de la Marvel.

3. Nu in ultimul rand, ma intorc la titlul acestei postari: Prima dragoste nu se uita nicioadata. Nu stiu daca la voi se aplica acest lucru, insa la mine se aplica foarte bine. Niciodata nu am putut sa nu ma uit la vreun film cu super-eroi. Incercam, si imi ziceam:  „Nu o sa ma uit la filmul asta”, dar nu treceau doua luni, si incepeam sa caut pe net filmul, asta in caz ca nu se mai gasea la cinema.

Acum… recunosc ca nu m-am mai uitat in ultimul timp la filme cu super-eroi, si chiar si eu m-am mirat de acest lucru, dar dupa cum cred ca stiti si voi, in luna mai a acestui an, a aparut filmul The Avengers. Prima data cand am vazut trailerul filmului, eram acasa (din fericire) si ma uitam la televizor cu sora mea. Prima reactie dupa ce am vazut trailerul a fost ceva de genu: „Nu se poate! Filmul asta trebuie neaparat vazut! O doamne! Iron Man, Thor si Hulk in acelasi film? WTF?”

Nu vazusem nici primele doua filme cu Iron Man, nici Hulk, nici Thor sau Capitanul America, asa ca m-am mirat cand i-am vazut pe cei doi nou veniti (pentru mine cel putin) de care nu mai auzisem pana atunci: Black Widow si Hawkeye. Desi mi se parea cunoscuta Black Widow, din trailerul de la Iron Man 2 :)). Pentru a ajunge „la zi” cu filmele acestea, si pentru a face mai bine cunostinta cu personajele, saptamana viitoare voi avea si o zi sau doua (daca este nevoie), in care voi face „Maratonul filmelor cu super-eroi”.

Am rezistat cam o luna si jumatate, apoi dupa ce am vazut pe MTV Rock melodia asta:

m-am dat batuta si am inceput sa caut filmul pe net.

Cand l-am gasit am fost cea mai fericita, si, desi au trecut doua zile de cand am vaut filmul, inca sunt sub transa.

A fost minunat si il recomand tuturor celor care sunt fani Marvel, sau care vor pur si simplu sa vada un film de aventura.

Acum dupa ce am citit din nou acest post, mi se pare a fi o mare prostie, dar tot o sa il postez deoarece este o parte din mine, si am pus suflet in scrierea lui.

3 thoughts on “Prima dragoste nu se uita niciodata…

  1. Încă un fan obsedat?! Perfect. :] Am văzut The Avengers, și am rămas „ uau, uau, uau! ” iar apoi… m-am mai uitat o dată. :] Cel mai mult îmi plac de la Marvel Spider-Man, Cei O4 fantastici și X-Men, iar de la DC i-am adorat pe Teen Titans și pe The New Teen Titans.🙂 Apropo, X-men:First Class l-ai văzut? E prea genial, și apare, în sfârșit, Emma Frost!🙂

Lasă un răspuns

