Recenzie „Clubul Mortilor” de Charlaine Harris

Mi-a placut, nu mi-a placut, mi-a placut… da, mi-a placut, dar nu foarte mult! In caz ca nu s-a inteles nimic din prima propozitie, mi-a placut acest volum din seria „Vampirii Sudului”, cu toate ca a avut cateva lipsuri. Insa voi vorbi putin mai tarziu despre acest lucru.

Dupa intoarcerea din Dallas, Bill este foarte ocupat cu un nou proiect la care trebuie sa lucreze, fapt pentru care nu prea o mai baga in seama pe Sookie. Insa cand acesta dispare, Sookie este nevoita sa caute care este motivul disparitiei lui Bill. Cu ajutorul lui Eric care ii ofera niste informatii, ea ajunge pe un teritoriu nou si necunoscut de ea. Mai exact in Jackson- Mississippi, unde ca de obicei sunt prezenti multi vampiri. Mai ales in Clubul Dead, clubul tuturor creaturilor noptii.

Acolo Sookie este ajutata de Alcide, un varcolac care lucreaza pentru Eric, si care este descris ca fiind foarte sexy. Ea il gaseste pe Bill, doar ca Sookie are parte de o mare tradare din partea acestuia. Cu toate acestea ea trece pentru putin timp peste tradarea lui Bill, si il salveaza.

Aici intervin lipsurile despre care va vorbeam. Eu daca as fi fost in locul lui Sookie nu as fi reactiona ca ea, ci as fi cautat niste tarusi potriviti pentru Bill. Tot la partea lipsuri mai intervine si lupta dintre Sookie si un vampir. Eu una ma asteptam ca aceasta lupta sa fie descrisa mai bine decat a fost, sa te tina mai cu sufletul la gura. Dar nu a fost asa.

Ajunsi inapoi in Bon Temps, Bill si Sookie au parte de o discutie foarte interesanta, care mie mi-a placut foarte mult! Defapt sfarsitul mi-a placut cel mai mult din toata cartea asta :)!

Bye, bye Bill!

Muah :*!

In acest al treilea volum al seriei Vampirii Sudului, intitulat Clubul Mortilor, legatura romantica a tinerei Sookie Stackhouse cu frumosul vampir Bill trece prin momente mai putin fericite. El era singurul vampir cu care ea avusese o relatie (cel putin voluntar), dar in ultima vreme s-a tinut putin la distanta – la distanta, in alt stat. Seful sau, Eric cel sinistru si sexy, are o idee despre unde s-ar putea afla. Inainte sa-si dea seama, Sookie este in drum spre Jackson, Mississippi, ca sa se amestece cu lumea ascunsa de la Club Dead. Este o vanatoare periculoasa, unde societatea elitista a vampirilor poate decide sa se relaxeze si sa suga niste sange grupa O. Dar cand Sookie il gaseste in final pe Bill, nu este sigura daca sa-l salveze sau sa ascuta niste tarusi. O intriga captivanta, numeroase scene de actiune, personaje fascinante, un stil alert, un erotism bine dozat – sunt doar cateva dintre elementele care justifica succesul exploziv al cartii.

Traducere: Ana-Maria Nica
ISBN: 978-973-102-058-7
Nr pagini: 360