Recenzie „Adevar sau Provocare” de Sara Shepard

Recenzie:

Sara Shepard are un talent… de nedescris. De ce zic asta? Pai se pricepe foarte bine sa creeze suspansul. Vreau sa spun, ca aceasta carte a fost plina de suspans (cel putin mie asa mi s-a parut).

Emma continua sa se dea drept Sutton, nu din placere, ci din nevoie pentru a-l gasi pe ucigasul surorii sale. Ea il are ca ajutor pe Ethan, de care se indragosteste, dar nu vrea sa aiba vreo legatura cu el… adica nu una in care sa fie mai mult decat prieteni.

Emma inca le suspecteaza pe prietenele lui Sutton, dar le sterge repede de pe lista pe acestea, deoarece isi da seamana ca poate avea incredere in ele, si ca acestea nu ar fi in stare sa o omoare pe Sutton. Dar lista nu ramane goala. Pe lista continua sa triumfe Gemenele Twitter, al caror comportament ii trezeste Emmei foarte multe banuieli. Mai ales cand era sa ii cada un reflector in cap!

Insa dupa ce descopera care era planul adevarat al gemenelor, Emma ramane fara suspecti pe lista. Dar asta nu inseamna ca ucigasul lui Sutton a disparut. Ba din contra. El sta ascuns undeva, si asteapta cel mai bun moment in care sa isi faca aparitia.

Nici in aceasta carte nu lipseste fantoma lui Sutton. Aceasta sta mereu alaturi de Emma, si ii vede fiecare miscare. Insa ea are parte de niste amintiri, care ne dezvaluie mai multe amanunte despre viata lui Sutton, si care pastreaza si mai mult suspansul.

In final cineva la care nu ne asteptam isi face aparitita… dar nu o sa va spun cine este, ci o sa va las sa aflati singuri😛. Sunt rea nu? Stiam!

Despre carte:

Cum ar fi dacă ai simţi că viaţa îţi este ameninţată?
Ce-ai face ca să te salvezi?
Ai fi în stare să te dai drept altcineva?
Niciodată nu spune niciodată!

Viaţa mea perfectă era o minciună.
Acum aş face orice ca să dezvălui adevărul.

Până nu demult, aveam tot ce-şi poate dori o fată: prieteni extraordinari, un iubit superdrăguţ, o familie iubitoare. Dar niciunul din ei nu ştie că am dispărut – că sunt moartă. Ca să rezolve misterul morţii mele, sora mea geamănă pierdută cu mult timp în urmă, Emma, se dă drept mine.
Iar ucigaşul meu îi pândeşte fiecare mişcare. Îmi aduc aminte foarte puţine lucruri despre viaţa mea, aşa că nu pot decât s-o urmăresc pe Emma, care încearcă să afle cum şi unde am dispărut. Dar cu cât sapă mai adânc, cu atât mai mulţi suspecţi scoate la iveală. Se pare că eu şi prietenele mele jucam o mulţime de jocuri – jocuri care distrugeau vieţile altora.
Oricine ar fi putut dori să se răzbune… şi să ne vadă pe mine – şi acum şi pe Emma – moarte.

Să continue jocul minciunii!

Adevăr sau minciună?
Pentru cele mai proaspete bârfe, noutăţi şi secrete, vizitaţi site-ul www.lyinggame.com.

Format: 13 x 20 cm
Autor: Sara Shepard
Traducere: din limba engleză de Sorin Petrescu
ISBN: 978-973-102-445-5
Editura: LEDA
Aparitie: 2012
Numar pagini: 320

Comanda:

Leda

Libris

Nota: 5/5

2 thoughts on “Recenzie „Adevar sau Provocare” de Sara Shepard

Lasă un răspuns

