Sa vorbim…

Buna! Ce mai faceti? Sunteti bine? Eu sper ca da. Nu de alta dar A VENIT VARA! In doua saptamani se termina si scoala, fix pe 22 iunie, ironia sorti: de ziua mea :)). Asa ca pe data de 22 iunie va astept pe blog pentru o noua zi speciala. Motivul: ziua mea de nastere si terminarea unui nou an scolar. Vom sarbatorii o noua serie pe care de data asta o veti alege voi dintre „Naluca si Naucul” si „Chimie Perfecta”, si voi organiza si un concurs cu carti in format e-book. Apropo! Bafta celor care incep BAC-ul oral saptamana asta, dar si celor care vor avea examenele de admitere la liceu. Va doresc sa luati cele mai mari note, sa fiti atenti la subiecte, si cel mai important… sa nu va fie teama!

Si daca tot am fost la capitolul e-book, vreau sa va spun ca atunci cand blogul va ajunge la 19,000 vizualizari (in momentul acesta sunt 18,792), voi organiza un concurs fulger la care vor fi mai mult de 5 castigatori, mai exact 10. Premiile vor fi carti in format e-book, pe care desigur voi o sa le alegeti. Gata am terminat si cu capitolul acesta.

Azi am incercat sa schimb tema blogului si nu am putut deoarece nu mi-a placut alta tema, asa ca am ramas tot la aceasta, doar ca am schimbat fundalul si l-am facut sa semene mai mult a vara. Mai pe seara o sa incerc sa fac si un banner care sa aiba tot ca tema principala vara. Si de asemenea daca ati intrat saptamana asta pe blog, mai exact marti, si ati vazut ca la numele blogului scria „Chico”, sa stiti ca a mea era opera. A trebuit sa ii demonstrez unui coleg ca acesta este blogul meu.

Tot astazi o sa postez si o noua rubrica care o sa se numeasca „Stilul Personajului”, inca nu stiu sigur pentru care personaj o sa fac primul stil, dar imi vine mie o idee… si de asemenea astept propuneri (asta daca aveti). Stilurile vor fi facute de mine, si sper ca o sa va placa.

Cam atat despre blog…

Acum… Voi ce ati mai facut saptamana asta?

Eu am citit „Secretul Ariei”, click aici pentru a citi recenzia, am colindat cateva magazine, am mai luat cateva note la scoala, am ascultat multa muzica si… cam atat. A da! Am aflat ca stiu spaniola, chiar daca nu am facut in viata mea o ora de spaniola nici in scoala generala, nici in liceu (anul acesta). Deci… multumesc Rebelde! Tineti minte trupa aia RBD, care era si o telenovela numita Rebelde? Ei bine de la ei am invatat eu spaniola :)).

Acum am o singura rugaminte la voi: Votati la poll-ul urmator care sa fie urmatoarea serie, de la „Special Day”, iar eu pe data de 21 o sa anunt care va fi seria sarbatorita.

PS: Daca e cineva din Bucuresti si vrea sa intre in Liceul Teoretic Mihail Sadoveanu sa ma caute>😉

Un gând despre “Sa vorbim…

Lasă un răspuns

