Vara alaturi de ei! Leapsa!

Am primit de la fetele de pe Walking on Letters o leapsa care mi-a placut foarte mult! Tot ce trebuie sa fac este sa zic care este programul meu de vara, si credeti-ma as fi cea mai fericita daca ar fi si adevarat :))!

Dar am un program de vara de care abia astept sa ma apuc, mai ales acum ca se termina si scoala (care pentru mine a fost un chin, mai ales in ultimele saptamani), si ca voi putea face exact ceea ce imi doresc, si ceea ce imi place. Dar nu va alarmati ca nu o sa neglijez blogul, ba din contra voi avea mult mai multa grija de „copilasul meu” (mai ales acum ca se aproprie si ziua lui de nastere).

Dar sa nu o mai lungesc atata si -citez- „Sa trecem la treaba!” :))

O sa invat sa vorbesc spaniola de la Alex, desi cred ca asta va fi un lucru greu de realizat tinand cont ca nu sunt buna de absolut nimic inca doua- trei ore de la ultimul cuvant citit despre el … deci … mda, urati-mi noroc :)). Dar cel putin o sa am satisfactia ca am avut un profesor atat de buuuun de la care sa incerc sa invat ceva, adica serios -acum vorbesc cu fetele- voi nu v-ati fi dorit sa aveti un profesor ca Alex 🙂 ? Eu cu siguranta da.

 

 

 

 

Iau cateva lectii de aparare de la Dimka, apoi invat putina rusa, binenteles tot de la el. Mai pe seara merg in club cu Adrian, unde dupa cateva (mai multe) pahare, ne imbatam si plecam fiecare la casa lui, insa nu inainte sa imi promita ca ma va vizita in vis, si ca ma va duce -citez- ” in cel mai frumos loc in care visez sa ajung”.

 

 


Voi  invata sa inot cu ajutorul lui Caleb, si poate voi invata si cum sa ma descurc singura in salbaticie, deoarece sunt varza la asta :)). Si cine stie, poate o sa invat si sa calaresc… un cal, nu va ganditi la prostii :))).

 

 

 

 

 

 

 

Voi descoperii niste lucruri noi si interesante despre vrajitoare cu ajutorul lui Adam si cu restul cercului. Dar binenteles nu o voi lasa pe Faye sa a aiba la degetul mic cu absolut nimic.

 

 

 

 

 

 

Si nu in ultimul rand…

Ma voi distra foarte mult ascultandu-l pe Emmett cum face diferite glume pe seama mea sau a altcuiva, si sa il aud cum pune tot felul de  pariuri cu Jasper. Si desigur il voi asculta pe Edward cum canta la pian, si voi merge la cumparaturi (cat mai multe de preferat) impreuna cu Alice si Rosalie.

 

 

 

 

Alte lucruri pe care le voi mai face:

  1. O sa il ascult pe Sam (Fior) cum recita poezii
  2. O sa invat de la Christophe (Altfel de Ingeri) cum sa folosesc un pistol. (Si voi pune in aplicare tot ce am invatat in clasa a 10-a mai exact pe profa de fizica 😀 )
  3. O sa ii fac o vizita si lui Eric (True Blood) la Fangtasia

Si cam atat. Acestea sunt planurile mele de vacanta….

Leapsa merge mai departe la toti cei care citesc aceasta postare, dar in special la Laurentiu, Adrian, Simona, Kyky si Oana, Blacky, Bianca, Dee si Criss si toti ceilalti care o mai vreti!

2 gânduri despre “Vara alaturi de ei! Leapsa!

Lasă un răspuns

