Nou in bibloioteca (9)

Trebuie sa recunosc la luna mai a fost o luna plina de carti (pentru mine cel putin), mai ales ca a fost si Bookfestul (la care daca nu ati mers, va mai puteti duce pana duminica, inclusiv).

Pentru inceput mi-am luat cu Bravo:

1. Secretul Hannei (Minutele Mincinoase si secretele lor #1) de Sara Shepard

2. Secretul lui Emily (Micutele Mincinoase si secretele lor #2) de Sara Shepard

Joi (31-05-2012) am fost la Bookfest si mi-am cumparat:

3. Chimie Perfecta (Chimie Perfecta #1) de Simone Elkeles (pe care abia astept sa o citesc- din nou🙂 )

4. Uneori, sub clar de luna (Nu plange sub clar de luna #2) de Heather Davis

5. Adevar sau Provocare (Jocul Minciunii #2) de Sara Shepard

6. Rapirea (Cele Noua Vieti ale lui Chloe King #2) de Liz Braswell

Pe blogul morethanordinarybooks am castigat niste semne de carte foarte frumoase, dar si doua tatuaje (in poza apare doar unu, deoarece pe al doilea l-am folosit deja :D):

Pe blogul Magic World Of Books. am castigat mai multe carti in format e-book, mai jos aveti imagini cu copertile cartilor castigate.

 

    

De pe blogul I’m wide awake am putut sa-mi aleg doua carti in format e-book deoarece am participat la un concurs. Cartile alese sunt:

Cu „Chimie Perfecta” cred ca mi-ati citit povestea deci nu mai este nimic de zis, iar „The Selection” mi-am ales-o inainte sa aflu ca am castigat-o pe alt blog😀.

De la Julia, de pe blogul Carti cu colti am primit o carte in format e-book deoarece am participat la un concurs organizat pe Facebook.

Un gând despre “Nou in bibloioteca (9)

Lasă un răspuns

