Interviu cu Jessie Harrell

Interviu:

1. Ce ne poti spune despre tine?

Sunt o persoana cu picioarele pe pamant. Nu sunt la fel de zbuciumata ca si copii mei sau ca si conducatorii auto. Ma pricep sa ignor criticile chiar daca acestea sunt constructive, si incerc sa gandesc numai lucruri pozitive.

2. Mai ai si alte talente inafara de scris?

Imi place sa fac albume si sa cos. Cam asta e tot. (Cant ca o broasca, si dansez ca o rata.)

3.  Cartea ta este si despre zeii greci, sau doar despre Psyche?

Oh, cu siguranta sunt implicati si zeii. Actiunea cartii se petrece in Grecia Antica, unde oamenii credeau in zei, iar acestia erau o parte importanta in viata de zi cu zi. Ii vom reintalni pe multi dintre zei (Eros, Afrodita, Hermes), si de asemenea in Destined vom cunoaste foarte bine niste cupluri.

4. Ce te-a inspirat sa scrii aceasta carte?

Mereu am iubit mitul lui Eros si Psyche. Am urmat studiile clasice in universitate si am vrut sa impart si cu altii acest mit.

5. Ti-ar placea sa fi un personaj din cartea ta?  Care ar fi acela?

Cred ca mi-ar place sa fiu Psyche la sfarsitul cartii, dar ea trece prin unele lucruri foarte grele pana la sfarsit. Nu sunt sigura ca mi-ar place sa fiu ea in toata cartea!

6. Aceasta carte va devenii o serie?

Nu, aceasta va fi singura carte. Poate intr-o zi voi scrie si alte carti similare cu aceasta, dar am terminat povestea lui Eros si Psyche exact unde am vrut. Nu a mai ramas nimic de zis.

7. V-ar placea ca aceasta carte sa devina un film sau un serial?

Cred ca acesta este visul oricarui autor, dar sunt destul de realista incat sa-mi dau seama ca acesta este un drum lung. Tatal meu mereu spunea „Daca nu iti vei pierde speranta, niciodata nu vei fi dezamagita.” Cred ca acesta este un sfat bun atunci cand esti in aceasta indusrie.

8. In prezent lucrati la vreo carte?

Da. Lucrez la o carte impreuna cu un co-autor care se numeste „Beneath the Surface”. Este despre zeii greci, blesteme, vieti trecute, si un pic de iubire paranormala. Sunt foarte emotionata in legatura cu ea. De asemenea lucrez la o scurta poveste care include o antologie, care va aparea la toamna.

9. Va multumesc foarte mult ca mi-ati acordat acest interviu. Mult noroc in continuare in cariera.

Multumesc foarte mult ca m-ai invitat la acest interviu si pentru ca postezi despre cartea mea.

 

2 gânduri despre “Interviu cu Jessie Harrell

  1. Pare foarte de treaba autoare, iar cartea pare excelenta. Mi-am propus de mult sa citesc aceasta carte, dar sunt multe altele care stau in fata ei si tot apar si apar si apar🙂

Lasă un răspuns

