Of chimia asta!

Nu va ganditi ca am luat-o razna si ca mai nou postez pe blog despre materiile de la scoala. Nu! Acest post este pentru a va povestii voua ce mi s-a intamplat saptamana asta.

In weekend am primit Chimie Perfecta, in format e-book si in engleza. Si ce m-am gandit eu, ca daca tot merge sa citesc carti pe telefon, de ce sa nu imi bag aceasta minunata carte pe el? Si asta am facut. Mi-am pus cartea pe telefon si mi-am zis ca o sa o citesc saptamana asta cat sunt in metrou, in drum spre liceu, sau in drum spre casa. Cum luni si marti nu am apucat sa citesc decat la scoala vreo 6 capitole, miercuri dimineata mi-am pus in cap sa citesc din carte cat sunt in metrou.

Si ce am facut? Mi-am bagat castile in urechi cu muzica data la maxim, si am plecat spre metrou. Cand am ajuns acolo am asteptat frumos metroul, iar cand a venit m-am urcat in el (cum face toata lumea), m-am asezat pe un scaun si mi-am scos telefonul sa citesc. Doar ca am fost atat de atrasa de carte, incat am uitat unde trebuie sa cobor. Si in loc sa cobor la Dristor (pentru a schimba metroul), am ramas in el. Si am mers, si am mers, si am mers, pana a oprit metroul, si atunci cand m-am gandit si eu ca am mers cam mult cu metroul, mi-am ridicat capul si am vazut ca urma statia Politehnica! Deci eu mersesem in loc de doua statii, sapte statii! A trebuit sa cobor la Politehnica, sa iau metroul in sens opus pana la Eroilor si apoi sa iau metroul bun pana la Obor, unde trebuie sa ajung la liceu.

Mai jos aveti o harta a metroului ca sa vedeti cat am mers eu in ziua aceea cu metroul.

Eu m-am urcat la 1 Decembrie 1918, si trebuia sa cobor la Dristor, pentru a schimba si a merge apoi pana la Obor.

Si din aceasta cauza nu am apucat sa ajung la primele 3 ore de la liceu :)). Dar totusi a meritat, deoarece am citit in jur de 3 capitole din carte, deoarece este absolut superba. Am citit-o in format e-book in engleza, si acum abia astept sa inceapa Bookfest-ul, pentru a-mi lua si varianta in romana.

Si acum va intreb pe voi:

Vi s-a intamplat vreodata sa va atraga atat de mult o carte, incat sa uitati la ce statie de metrou/tramvai/masina sa coborati?

Astept raspunsurile voastre intr-un comentariu.

3 gânduri despre “Of chimia asta!

  1. Wow! :)) Foarte amuzanta patania ta! Da foarte adancita ai fost in lectura de ai mers atatea statii in plus!!!
    Eu nu am patit asta insa am avut noroc ca de multe ori cand citeam coboram exact la capat de linie cu toata lumea asa ca nu mi-am facut probleme!😀 Trece repede timpul cand citesti pe drum.

  2. Oh, da absolut! Mi s-a intamplat cand am inceput sa citesc Cele 13 motive. Veneam de la Stefan cel Mare si trebuia sa cobor la Obor, deci una bucata statie. Ei bine eu am ramas in metrou pana am ajuns la Dristor. Distractie totala cand mi-am dat seama.

Lasă un răspuns

