Citate din… „Nascuta la miezul noptii” de C. C. Hunter (9)

Am primit de la Cristina Otel, niste citate din „Nascuta la miezul noptii”, si vreau sa le vedeti si voi.  Eu sincer nu am avut ocazia sa citesc inca aceasta carte, dar sper sa o pot citii cat mai curand.

„- Intr-un … unicorn.
– Unicornii nu exista, spuse Perry si, judecand dupa expresia de pe chipul lui, parea ofensat de alegerea ei.
– Dar au existat candva, adauga Holiday, ca si cum ar fi venit in apararea lui Kylie.
– Sa mori tu? intreba Perry. Chiar au existat?
– Sa mor eu, repetaHoliday. Dar ar trebui sa mai lucram la limbaj. Zambi. Gandeste-te la un cal cu un corn in frunte. Stiu ca poti s-o faci.”

 

„- Ce fel de vraja ai aruncat asupra lui? intreba Della.
Miranda gemu frustrata.
– Daca as sti, as putea sa o dezleg.
– Vrei sa spui ca nu-ti mai amintesti? intreba Della.
Miranda isi pleca privirea.
– Imi amintesc ce cred ca am spus, dar… eu sufar de dislexie si uneori gresesc vrajile si trebuie sa stiu exact ce am zis ca sa pot sa o dezleg. Asa ca pana atunci, de fiecare data cand perversul ala se gandeste la o minora, se transforma in broscoi si-mi face o vizita inoportuna.”

 

 

„- Esti pregatita?
Vocea masculina o facu sa simta un gol in stomac.
Kylie se uita in ochii albastri ai lui Lucas.
– Pentru ce sa fiu pregatita?
– Am tras biletul cu numele tau.”

 

„- Esti constient ca daca prietena ta ne vede impreuna, o sa se infurie rau, nu?
– Ce prietena? intreba el.
Ea isi dadu ochii peste cap.
– Tipa care e lipita de tine de obicei.
Maxilarul i se incorda.
– Frederika nu e prietena mea.
– O, atunci e doar tipa cu care te giugiulesti in spatele biroului directoarei, comenta Kylie inainte sa se poata abtine.
Lucas se incrunta si mai mult.
– M-am gandit eu ca asta o sa crezi cand ne-ai vazut.”

 

Mie imi plac foarte mult citatele, mai ales primele doua, si acum imi doresc si mai mult sa am ocazia sa citesc cartea.
Inca o data multumesc foarte mult Cristina.

4 gânduri despre “Citate din… „Nascuta la miezul noptii” de C. C. Hunter (9)

  1. Nici eu nu am avut ocazia sa citesc cartea, dar recenziile celor ce au citit-o, indica o carte interesanta, cu un subiect incitant, cel al convietuirii printre mai multi „paranormali”…

  2. Eu am inceput sa citesc cartea si nu imi mai vina sa ma opresc ……este o carte extraordinara…la inceput pare grea , dar nu este🙂

Lasă un răspuns

