Interviu cu Nely Cab

Interviu:

1. Ce ne poti spune despre personalitatea ta?

Mereu am fost o persoana creativa.  De asemenea sunt obsedata de multe lucruri, si adesea fac alegeri impulsive, ceea ce nu este un lucru bun. Iubesc cafeaua.

2. Care este cartea ta preferata? Dar autorul?

Nu am o anumita carte favorita, dar deocamdata pot sa spun ca seriile „The Hunger Games” si „Twilight” sunt in topul seriilor preferate. Ca autori, chiar imi plac Suzanne Collins si Cassandra Claire (si multi altii).

3. Daca ai putea sa te intorci in timp, cu ce personalitate ti-ar face placere sa te intalnesti?

William Shakespeare si Albert Einstein.

4. Mai ai si alte talente?

Desenez, pictez si imi place sa fac obiecte artizanale.

5. Daca nu ai fi devenit autoare ce meserie ti-ar fi placut sa ai?

Designer grafic.

6. Ce te-a inspirat sa scrii aceasta carte?

Toata viata am avut vise cu un baiat pe nume David. Am crezut ca ar fi cool sa scriu despre el.

7. Tu ai venit cu ideea coperti?

Am vrut sa reprezinte ideea cartii: Un cuplu (doi copaci), incearca sa fie impreuna, dar un fruct interzis (rodiile) ii tine despartiti.

8. Daca ai fi un personaj de carte care ar fi acela? De ce?

As vrea sa fiu Isis, deoarece este diferita.

9. Ti-ar place ca cartea ta sa devina un film sau un serial?

Mi-ar PLACEA daca, cartea ar devenii un film sau un serial. Ar fi un vis devenit realitate.

10. In prezent scrii vreo carte?

Da, lucrez la a doua carte din serie, numita „Vivus”, care inseamna „a trai” sau „viata” in latina.

11. Aveti vreun mesaj pentru cititorii din Romania?

Vreau sa le multumesc fanilor romani pentru sustinerea si  interesul lor pentru „Creatura”, si pentru timpul acordat pentru a ma cunoaste. Si ca intotdeauna spun „Romania Rocks!”.

12. Va multumesc foarte mult ca mi-ati acordat acest interviu. Eu una abia astept sa va citesc cartea. Mult noroc in continuare in cariera.

Iti multumesc Monica pentru acest interviu! Sper ca vei avea in curand oportunitatea sa citesti „Creatura”, si tinem legatura. Linkurile mele:

Trailer Creatura:
Xoxo!
-Nely Cab

3 gânduri despre “Interviu cu Nely Cab

  1. Asa este Crina. . afli multe din aceste interviuri.
    Eu abia astept sa apara cartea la care lucreaza acum.
    Am citit-o pe prima si mi-a placut;o3

Lasă un răspuns

