Un weekend de Suspans la Nemira, si multe alte promotii

Peste 100 de carti ale colectiei Suspans se bucura, Incepand de astazi, de o reducere speciala de 45%.

Mai aveti timp pana pe 30-04-2012 sa va comandati seria Nautilus aparuta la Nemira.

La multi ani celor nascuti in Aprilie!

Si de asemenea am gasit o oferta foarte draguta. Este vorba despre un pachet care contine primele doua volume din seria „Pittacus Lore”. Pretul este de 49,39 de lei in loc de 89,80 de lei. Pentru a profita de promotie click pe imaginea de mai jos.

Daca nu aveti inca seria, eu va sfatuiesc sa o comandati deoarece chiar merita.

Un gând despre “Un weekend de Suspans la Nemira, si multe alte promotii

  1. Mi-ar placea sa citesc seria Pittacus Lore. Am tot auzit de carti si film insa nu am pus mana pe niciunul dintre ele :)) Poate in curand cine stie. Imi place oferta celor de la Nemira cu 50% reducere de ziua ta! Abia astept sa vina ziua mea :))

Lasă un răspuns

