Sa vorbim…

Hey!

Ce mai faceti? Sunteti bine? Ei bine eu sper ca da, si de asemenea sper ca va bucurati de aceasta mini vacanta, deoarece eu chiar ma bucur (doar am scapat de o ora de fizica din saptamana care urma🙂 )!  De asemenea vreau sa imi cer scuze pentru faptul ca nu am fost saptamana asta activa pe blog, dar am avut o saptamana foarte grea, si asta a fost abia inceputul… deoarece urmeaza o luna cu teze, teste, ascultari si multe altele, deci nu o sa mai fie prea mare activitate decat in weekenduri, si in zilele de miercuri, joi si vineri (care sunt cele mai usoare).

Acum vreau sa va spun ca vor mai urma cateva zile de „Special Day”, in care nu stiu sigur ce serii voi sarbatorii, dar daca aveti propuneri le astept cu drag. Cea mai apropiata zi cred ca va fi pe data de 23 mai, sau pe data de 1 iunie, nu stiu sigur.

De asemenea in aceasta mini vacanta, o sa postez cateva recenzii, doua interviuri, unul cu Jessie Harell si unul cu Nely Cab, si un concurs care are ca premii 10 semne de carte, deci vor fi 10 castigatori. Eu sper sa participati la acest concurs chiar daca nu este vorba de niste carti.

Si singur lucru pe care vreau sa vi-l amintesc este despre comentariile de pe blog. Pot sa zic ca sunt un pic suparata deoarece, nu a mai comentat nimeni de cand s-a terminat concursul sponsorizat de Libris, desi vizualizari sunt. Inteleg ca ori nu aveti timp, ori nu aveti inspiratie, dar sincer mi-ar place sa vad macar unu- doua comentarii la o postere.  Va reamintesc ca cei care comenteaza pe blog vor avea 10 intrari in plus la urmatorul concurs, asta daca au 10 sau mai mult de 10 comentarii, si cei care au sub 10 comentarii vor avea 5 intrari in plus.

Cam atat am avut de zis pentru azi, cand o sa mai am ceva de zis, o sa fac din nou un post „Sa vorbim…”. Toate bune, si o zi buna in continuare (cat a mai ramas din ea).

 

Mai jos aveti doua poze cu semnele pe care le am de dat la urmatorul concurs.

Un gând despre “Sa vorbim…

  1. Succes cu perioada aglomerata de la scoala!😦 Cred ca pentru toti acum se apropie o perioada tensionanta!
    Foarte amuzante semnele de carte cu smileys :)) Au si freze diferite!

Lasă un răspuns

