Special day! (2)

Deoarece maine fac 2 ani de cand am intrat in blogosfera, m-am gandit sa fac o noua „Special day” in care sa sarbatorim o noua serie de carti aparuta la noi in tara.
Acesti doi ani au inceput mai exact pe data de 22-04-2010, cand mi-am facut primul blog pe care urma sa postez primul meu fic (daca vreti sa vedeti aberatiile pe care le-am scris eu in primele 4 capitole ale ficului il gasiti aici ). Doar ca o luna mai tarziu mi-am pierdut parola ( :)) ) si m-am mutat pe wordpress, care e practic a doua casa a mea. Au fost doi ani plini, in care am cunoscut multa lume, in care am avut multe bloguri (6 bloguri la numar, m-am oprit la al saptelea, adica acesta). Blogurile multe dintre ele sunt pe wordpress (daca vreti sa le vedeti imi puteti lasa un comentariu), pe 3 dintre ele sunt ficuri, unu este pentru seria Academia Vampirilor, unu este facut cu fosta mea clasa, unu pe care postam ficuri impreuna cu o alta fata, si acesta, de care m-am atasat foarte mult! 

Acum sa ne intoarcem la seria pe care o sarbatorim azi. Data trecuta am sarbatorit seria Academia Vampirilor, de aceasta data sarbatorim seria Cercul Secret!

Lasă un răspuns

