Carti/ Serii ecranizate (2)

Daca tot avem o zi in care se vorbeste doar despre  „The Secret Circle” eu zic sa vorbim despre aceasta serie si in cadrul acestei rubrici.

Cartile: Ritualul, Captiva si Puterea scrise de L. J. Smith, autoarea seriei „Jurnalele Vampirilor”, mie mi-au placut foarte mult, si trebuie sa recunosc ca deja sunt printre seriile mele preferate.

Copertile seriei:

  • Ritualul (Cercul Secret 1) de L. J. Smith, aveti recenzia aici . Ne prezinta venirea lui Cassie in New Salem, si initierea ei in sabat.
  • Captiva (Cercul Secret 2) de L. J. Smith, aveti recenzia aici . Titlul se refera la Cassie care este „captiva” lui Faye si care este obligata sa fie de partea acesteia.
  • Puterea (Cercul Secret 3) de L. J. Smith, aveti recenzia aici . John cel Negru se intoarce, iar sabatul este nevoit sa se lupte cu el.

Cartile sunt frumoase, dar daca erau povestite la persoana a treia erau si mai frumoase. Dar pana la urma asa a ales autoarea sa scrie cartile si nu ne putem plange de ele.

Drepturile de ecranizare le au cei de la CW, iar producatorii serialului sunt aceeasi ca si la The Vampire Diaries. Oricum serialul merita vazut, chiar daca nu ai citit cartile deoarece nu are cam nici o logica cu acestea.

Si aici intervin clasicile schimbari.

  1. Prima si cea mai mare dupa parerea mea, in carti sunt 12 membrii ai sabatului, pe cand in serial doar sase (dintre care unu moare :(( )
  2. Mama lui Cassie. In carti este vie, in serial moare in episodul pilot.
  3. Nick! In ultima carte pentru cateva capitole el e cu Cassie, in serial pentru cateva episoade el e cu Melissa, apoi buf! moare!! Eu tot nu inteleg motivul pentru care l-au mai pus producatorii pe atatea postere ale serialului, daca el apare in maxim 10 episoade! (va voi arata mai jos cateva postere in care apare si el).
  4. Ar fi mai multe.

Cam astea ar fi unele dintre diferentele care pe mine una ma emerveaza, mai ales cea cu Nick (macar de alegeau si ei un actor mai uratel in rolul lui :)) ). In rest serialul e destul de ok, regizorii au reusit sa-l faca chiar foarte interesant, si mie una imi vine destul de greu sa cred ca in curand se va termina si acest sezon. Sper doar ca o sa mai urmeze inca unul.

Acum la sfarsit va dau un sfat: cine are twitter cautatile pe Britt Robertson, Phoebe Tonkin, si restul actorilor principali si uitati-va la poze, unele dintre ele sunt chiar amuzante.

Update: Am uitat sa va arat imaginile in care aparea si Nick.

2 gânduri despre “Carti/ Serii ecranizate (2)

  1. Eu am citit doar prima carte si am vazut cateva episoade din serial, nici mie nu mi-a placut ca in serial sunt doar sase membrii in sabat si ca Nick moare😦 Singura schimbare buna mi s-a parut personalitatea lui Cassie: in serial are mai multa atitudine si e mai independenta

Lasă un răspuns

