Citate din…. „Mai las-o moale cu fantomele” de Megan Crewe (8)

„-Si-nca ceva, m-a anuntat Norris. Am mai prins cativa ticniti care incercau sa se apere de puterile tale parapsihice.
-O, da? Ce-au mai pus la cale, de data asta?
-Magneti, m-a informat el.Ar trebui sa se amestece cu energia ta mintala, sau cam asa ceva. Dupa mine, sunt bolnavi mintal. Toata gasca-Theodore si Sandy si toti ceilalti- a incercat sa-si lipeasca patratele magnetice in palarii. Si apoi, a venit adjunctul si le-a zis ca nu-i cazul sa stea cu palariile pe cap inauntru. Asa ca planul lor genial s-a dus pe apa sambetei.”

„3. Leon, secretarul consiliului de elevi, flirta in mod constant cu Flo, insa fusese auzit spunand ca ar fi preferat sa umble cu un caine.”

„5. Matti, iubitul Jordanei , seful asociatiei sportive a elevilor si un paduche desavarsit. Dat in vileag de a dumneavoastra devotata, pentru faptul ca vindea fituici false pentru examene, chiar cand incepuse totul pentru mine. Si el, un ipocrit.”

„Jordana (fluturandu-si genele): „Hopa, daca te spun?”
Matti: „Cum indraznesti sa falfai din gene catre altul? Ce, n-ai aflat ca zece fete au incercat sa ma ia la ele acasa aseara?”
Danielle: „Voi doi ar fi trebuit sa va despartiti de mult. Nu vedeti ca eu si cu Paul suntem adevaratii indragostiti?”
Paul: „Asa e, papusa. Hai sa le-o dovedim lundu-ne limbile in gura.”
Tim (cu zambetul lui, marca inregistrata, indurerat-dar-viteaz): „A murit mama. Ce, nu-mi sta bine sa fac pe ganditorul?”
Toata lumea: „O, sarmanul Tim!”
Flo: „Pai, am scris deja despre asta.”
Danielle: „M-am plictisit. Unde ti-e limba, amorezule?”

„Ghiozdanul a aterizat cu zgomot, la cativa pasi mai incolo. Cateva carti au iesit din el.
Am aruncat o privire spre ele, cum zaceau cu copertile-n sus, si am incremenit.
Una dintre ele se numea Treisprezece conversatii cu morti. Cealalta, Ghidul incepatorului privind Viata de apoi.
[….]
Cu un gust acru in gura, am ingenuncheat s-o iau pe una dintre ele.
Cuprinsul suna ca un promo ieftin de televiziune: „Cum sa ne comportam cu mortii”, „Misterul unui medium”, „Semnele aparitiei spiritelor”. ”

„3. Strecoara-te intr-o rochie. Trage concluzia ca te face grasa. Scoate rochia.
4. Pune-ti o fusta si o bluza. Trage concluzia ca arati ca o eleva de clasa-ntai. Scoate fusta si bluza.
5. Vara-te in pantalonii de piele pe care-i tii ascunsi in fundul sifonierului. Trage concluzia ca e prea mare probabilitatea ca mama si tata sa faca o criza de nervi daca te vad. Indeasa pantalonii la loc in sifonier.”

” <<Am prieteni, imi venea sa-i raspund. Numai ca tu n-ai crede in existenta lor.>> ”

 

Un gând despre “Citate din…. „Mai las-o moale cu fantomele” de Megan Crewe (8)

Lasă un răspuns

