Nou in biblioteca (7)

Desi a trecut deja o saptamana din luna aprilie, abia acum m-am hotarat si eu sa postez ce am mai primit sau ce am mai cumparat in luna martie.

Am castigat pe blogul I’m wide awake „Legaminte” de Ally Condie

Pe blogul lui Adriyann am castigat volumul 4 din seria Micutele Mincinoase-Incredibil de Sara Shepard

Pe blogul Books for life am castigat la un concurs sponsorizat de Libris cartea Naluca si Naucul de Stacey Kade

Pe blogul lui AlexIvaskov am castigat Stingerea de Rachel Caine

Cu Bravo mi-am cumparat Puterea de L. J. Smith

Cu Joy mi-am cumparat Greselile Mirandei de Jill Mansell

De la Litera i-am cumparat surorii mele o carte cu diverse joculete, e destul de draguta cartea.

9 gânduri despre “Nou in biblioteca (7)

Lasă un răspuns

