Va roooog!

Am si eu o mare rugaminte la voi. Dupa cum am declarat in postul „Imi place sa ascult(4)”, eu sunt fana LaLa Band, iar acum particip la un concurs, unde trebuie sa raspund la o intrebare. Despre ce este vorba? Pai trebuie sa dau un comentariu, iar primele 10 comentarii care au cele mai multe like-uri castiga o vizita pe platourile de filmare. Eu am dat acest comentariu doar ca imi trebuie cat mai multe like-uri. Iar acum am nevoie de ajutorul vostru. Tot ce trebuie voi sa faceti este sa intrati aici, sa dati „Vezi comentariile anterioare” pana ajunge la ultima pagina, sa dati Ctrl+F, sa scrieti acolo „Alexandra Monika”, sa dati like la comentariul meu, si gata!

Va raman datoare, si daca aveti vreodata nevoie de ajutorul meu la ceva, orice,  va voi ajuta, numai sa imi dati like… Va rooog mult de tot!

8 gânduri despre “Va roooog!

Lasă un răspuns

