Interviu cu Megan Crewe

1. Cartea „Mai las-o moale cu fantomele” este o carte foarte frumoasa. Ne poti spune cum ti-a venit ideea sa scrii aceasta carte?

Intr-o zi mi-a aparut in minte o imagine, cu o fata care vorbeste cu sora ei in dormitor cum este normal, cu exceptie ca sora ei era o fantoma. Intr-adevar m-a intrigat. Am inceput sa imi imaginez ca fata aceasta se simte confortabil alaturi de fantome, de ce ea ar prefera sa fie cu fantomele, in loc sa fie cu prietenii ei care sunt in viata,  si cum ea stia ca s-ar putea ajuta de fantome, si povestea a venit atunci cand am inceput sa raspund la aceste intrebari.

2. Ti-ar placea sa vezi fantome?

Cred ca ar fi interesant sa vezi una sau doua, sa stii ca ele exista si sa vezi ce sunt ele. Dar eu nu cred ca mi-as dorii sa le vad tot timpul. Ar fi foarte dificil sa traiesc o viata normala.

3. Mai ai si alte talente inafara de scris?

Cred ca sunt un designer bun– eu am creat design-ul blogului meu, creez tot felul de lucruri (semne de carte, carti postale, etc). Sunt o innotatoare puternica (am fost in echipa de innot in liceu), si sunt buna cu animalele.

4. Daca te-ai duce pe o insula parasita timp de o saptamana, ce ai lua cu tine?

Un caiet si cateva pixuri, deci as putea scrie tot ce mi s-a petrecut acolo. Destula apa curata, si alimente pentru intreaga saptamana. Un cort rezistent la apa, si o trusa de prim ajutor. Pantofi buni pentru a putea face explorari. Multa crema cu protectie solara. Si niste carti, desigur, in cazul in care m-as plictisi.

5. Va urma o continuare a cartii „Mai las-o moale cu fantomele”?

Chiar acum nu am un sequel planificat pentru „Mai las-o moale cu fantomele”. Editorul meu m-a intrebat acest lucru, dar nu am avut nici o idee care sa-mi placa. Dar niciodata nu ai de unde sa stii ce se poate intampla in viitor.🙂

6. Daca ai fi un personaj din cartea ta, care ai vrea sa fie acela? De ce?

Hmmm… Personajul care as vrea sa fiu este dintr-o carte care nu a fost publicata inca, deci nu pot vorbii despre el. Cred ca as vrea sa fiu Cass, deoarece chiar daca a trecut printr-o multime de lucruri, ea a inceput sa isi faca prieteni din nou si sa se bucure de viata, si are abilitati interesante.

7. Ce ne poti spune despre noua ta carte, „The way we fall”?

„The way we fall” este despre o fata de 16 ani pe nume Kaelyn care ramane prinsa in orasul ei pe o insula mica, atunci cand guvernul declara carantina din cauza unei epidemii mortale care se raspandeste prin comunitate. Ea incearca impreuna cu oamenii la care tine, sa ramana in siguranta, dar este greu atunci cand nimeni nu stie cum se poate vindeca boala. Iar ea isi face un prieten neasteptat.

8. Cate carti va avea aceasta serie?

„The way we fall” este prima carte dintr-o trilogie, deci vor fi trei carti.  Cea de-a doua este scrisa deja, iar acum lucrez la cea de-a treia.

9. Va multumesc pentru interviu, si va doresc mult noroc in continuare in cariera.

Si eu iti multumesc pentru acest interviu.

8 thoughts on “Interviu cu Megan Crewe

  1. Am mai citit o data interviul si m-am gandit sa raspund si eu la o intrebare:
    Ti-ar placea sa vezi fantome?
    • Mie mi-ar placea, dar acestea sa fie prietenoase;]]

Lasă un răspuns

