Castigator concurs!

Incep prin a va spune ca pe anumite persoane sunt foarte suparata. In primul rand sunt un pic suparata pe Popescu Paula deoarece nu a indeplinit una din cerintele obigatorii, aceea de a spune care este editura preferata. Repet inca o data, si o sa o mai spun de inca 1000 de ori daca e nevoie: Libris nu e editura! Paula imi pare foarte rau pentru tine, imi imaginez ca vroiai sa castigi, dar te-am anuntat si printr-un comentariu de problema ta, te-am anuntat si pe facebook, te-am mentionat si in postul „Sa vorbim…”. Imi pare rau dar numele tau nu a fost pe niciun bilet.

In cel de-al doilea rand: Nica Adelina, Ghica Domnica, Ghica Victor, Ghica Stefan, Nica Elena SUNT DESCALIFICATI! Motivul? Comentariile au fost trimise la diferenta de 2-3 minute intre ele, au acelasi IP, 4 dintre comentarii au aceeasi adresa de mail, si numele de familie! Inteleg oameni bun ca vreti sa castigati dar nu se face asa! Daca vrei sa fi corect, dai un comentariu cu 100 de link-uri pentru intrari in plus (si ti le pun pe toate la socoteala), si esti corect, si nu te mai descalifica nimeni!

Acum sa nu o mai lungim atata.

In total au fost 289 de bilete, cele mai multe intrari au fost in numar de 27 :)). Dar trebuie sa recunosc ca mi-a facut placere sa stau sa scriu toate biletele :)).

Acum astea sunt listele:

Click pentru a se face mai mare.

Acestea sunt biletele:

Biletele din palarie:

Momentul extragerii:

Biletul castigator:

Deci…Izabela este castigatoarea! Numarul de pe bilet nu inseamna nimic.

Izabela pana luni te rog sa imi trimiti datele tale(nume, adresa, numar de telefon, cartea aleasa)

Aceasta este castigatoarea, cei care ati pierdut nu fiti suparati, deoarece vor mai fi concursuri, iar daca veti continua sa comentati veti avea si cele 10 intrari in plus pentru comentarii care se vor lua la socoteala incepand de maine.

Update: Am uitat sa zic ca mail-ul este monica_rebela28@yahoo.com

12 thoughts on “Castigator concurs!

Lasă un răspuns

