Despre concurs!

Mai aveti timp doar pana la ora 23:59 sa va inscrieti la concursul sponsorizat de Libris! Asa ca grabitit-va daca vreti sa va inscrieti. Eu maine la scoala voi sta sa fac listele, si ori maine seara ori sambata dupa-amiaza anunt castigatorul.

Vrea sa va spun ca daca nu primesc un raspuns rapid de la ana444, in care imi explica de ce 5 comentarii apar de pe acelasi IP, este descalificata si ea, si ceilalti care sunt de pe acelasi IP! Deoarece nu am nici o siguranta ca acele persoane sunt adevarate, sau nu sunt decat un nume! Asa ca ana444 te rog sa te  grabesti daca nu vrei sa fi descalificata!

Cei cu 10 intrari in plus usnt:

  1. giorgianaturcu
  2. Izabela
  3. jacqlineveve
  4. ioana alexandra
  5. horade
  6. Simona Husaru
  7. Djkosta
  8. Katherine
  9. Cipryan
  10. Cristina
  11. Laurentzyu

Iar cu 5 intrari in plus este D.

3 thoughts on “Despre concurs!

  1. Voi incerca sa particip desi nu mai este mult timp la dispozitie (am iesit la filmul Jocurile Foamei impreuna cu sotul si alti prieteni si ne-am intins prea mult la discutii).

Lasă un răspuns

