Sa vorbim…

In primul rand vreau sa va spun ca imi pare rau daca am  cam neglijat blogul in ultima saptamana, si prin urmare  ca nu v-am  mai raspuns la comentarii, dar am fost ocupata cu scoala si  cu certurile cu colegii ( care devin din ce in ce mai rele, dar nu conteaza).

In al doilea rand vreau sa va intreb daca va mai amintiti care era motivul pentru care eu nu consider ca la noi in tara este criza. Va mai amintiti? Nu va mai amintit? Lasa ca va improspatez eu memoria :)) . Ce am zis eu mai demult suna cam asa:

Eu nu consider ca in Romania este criza atata timp cat oamenii continua sa isi cumpere tot felul de lucruri cu banii pe care ar putea sa ii dea macar o data pe luna pe o carte. Nu consider ca e criza atata timp cat(de exemplu), in metrou intr-un vagon cu 15 persoane, pe 10 din ei ii vezi cu cine stie ce iPhone, tableta, sau mai stiu eu ce, iar pe restul de 5 oameni ii vad cu carti in mana. Credeti-ma ca vad oameni care au carti in mana, si care chiar le citesc, adica nu se uita la ele! In plus nu consider ca e criza atata timp cat niste oameni fara minte care sunt in parlament cheltuiesc bani pe vacante luxoase si masini si mai si.

Acum… in ultimul timp ce credeti ca am vazut in metrou? Multi oameni care citesc :)) ! Adica s-au imputinat cei care erau cu telefoanele, cu tablete si cu altele, locul lor fiind luat de oameni care chiar citesc. Saptamana asta am vazut de exemplu o persoana care citea Regii nisipurilor de George R.R. Martin, o alta citea Inclestarea regilor de George R.R. Martin, femei care citeau cartile de la Libertatea, si…..(tobele va rog!)…..o fata care citea ACADEMIA VAMPIRILOR-ATINGEREA UMBREI! (as fi vrut sa ii fac o poza, dar a plecat repede si nu am apucat :D  ). Deci… incet, incet, oamenii incep sa prinde din nou gustul cartilor.

In alta ordine de idei, ieri a aparut filmul Jocurile Foamei! Voi va duceti la el? Eu din pacate nu… De ce? Pentru ca pur si simplu nu am cu cine, si cum sunt in certuri cu colegii mei (aproape cu toti), daca le zic sa mearga si la film cu mine, cred ca ma si bat :)) . Dar! Ia uitati voi ce afis este la mine in scoala:

Acest afis este pus pe un perete care sare in fata ochilor tuturor elevilor, iar eu una sincer va spun  ca atunci cand l-am vazut, am scos un tipat de bucurie si am crezut ca o sa lesin :))) . Nu stiu de ce. Poate ca pur si simplu nu ma asteptam sa vad acest afis la mine in liceu.

Acum vreau sa va reamintesc ca mai aveti la dispozitie timp pana joi sa va inscrieti la concurs.Iar urmatorii sunt rugati sa dea un „raspunde” la comentariu lor cu urmatoarele:

  • D– daca vrei o intrare in plus pentru comentariu la o recenzie, te rog sa dai un comentariu la o recenzie si sa imi lasi linkul, deoarece comentariu la postarea „Clubul V de Kate Brian” nu se ia la socoteala si nu iti pot acorda intrarea in plus.
  • Popescu Paula– te rog sa alegi o editura si sa imi spui de ce iti place, deoarece Libris nu e editura, ci librarie online! Si nici nu pot vedea link-ul de la twitter.
  • Furtuna Andreea – te rog sa lasi un link de la facebook valabil, al doilea link lasat pentru intrarea in plus nu merge, si nici nu imi dau seama de la ce site este, si link-ul de la carte nu merge.
  • C. Andreea (Glamour), la tine este acelasi lucru ca la D. Daca vrei intrarea in plus la concurs pentru comentariu la recenzie, te rog sa lasi un comentariu la o recenzie, deoarece comentariul la postarea “In final totul conteaza”, nu se pune.

Acestia sunteti cei cu „probleme” la concurs,  dar sper sa vedeti postul si sa remediati problemele deoarece e pacat sa nu primiti intrarile in plus.

Si tot despre concurs vreau sa va spun ca cei care au 10  intrari in plus pana acum sunt:

  • giorgianaturcu -20 de comentarii pana acum
  • Izabela– 12 comentarii pana acum
  • jacqlineveve– 11 comentarii pana acum
  • ioana alexandra– 11 comentarii pana acum
  • Simona Husaru– tu ai 8 comentarii deci pana acum ai 5 intrari in plus, dar daca mai dai doua sau mai mult de doua poti ajunge sa 10 intrari in plus
  • Cristina– tu ai 5 comentarii pana acum, deci in total 5 intrari in plus pana acum, stai linistita ca daca vrei poti sa ajungi si la 10 intrari in plus.
  • D– si tu ai 5 comentarii in total, deci pana acum 5 intrari in plus

Pana acum eu pe acestea le-am gasit a avea mai multe comentarii, dar nu va faceti griji ca pana la terminarea concursului mai ma uit de 10 ori la cine cate comentarii are si cate intrari in plus are. Si pentru acest lucru mai am nevoie de inca o zi in plus. Deci castigatorul il voi anunta in data de 31 martie!

Sper ca nu v-ati plictisit citind toate aceste cuvinte (871), dar chiar vroiam sa va spun toate acestea. Stati pe aproape deoarece in curand veti avea pe blog doua noi interviuri.

8 gânduri despre “Sa vorbim…

  1. nici eu nu m-am dus inca; trebuie sa astept o prietena sa citeasca primul volum…
    ce marfa ca la tine in scoala e poster cu THG:X

  2. 1. WOW! Ce super e afisul! Nu cred ca voi vedea vreodata un asa afis la mine in scoala! =))
    2. E bine ca oamenii citesc in tramvai si lasa criza deoparte, cumparand carti in loc de gadgeturi. O singura intrebare? Daca nu sunt cartile lor, ci sunt imprumutate de la biblioteca? A doua intrebare: Daca au gadgeturile ascunse prin buzunare si citesc cartile doar pentru a arata mai … intelectuali? :))
    3. Nu e bine sa te certi cu colegii! Incearca sa te impaci cu ei: incepe prin a-i invita la film (pe banii lor!).

    • 1. Nu se stie niciodata .
      2. Daca sunt carti imprumutate de la biblioteca cel putin le citesc :)).
      3. Stiu ca nu e bine sa ma cert cu ei, dar nici nu ii invit la film pe banii lor :)), mai degraba invit 2-3 ( din aia cu care ma mai inteleg) pe banii mei :)).

  3. Wow ma bucur ca a inceput lumea sa mai citeasca! Eu deobicei am drum scurt cu autobuzul/microbuzul si nu prind lume citind(inghesuiala isi spune cuvantul) dar e bine de stiut ca mai exista persoane care prind iar gustul cititului😀
    + genial afisul :D:D

  4. Dupa ani in care tinerii (in special adolescentii) aveau alte preocupari, ce nu prea aveau tangenta cu cititul cartilor, acum se infiripa o „casta” de „cititori” de carti fie ele tiparite sau ebook-uri. Acest lucru ma bucura mult , mai ales ca la varsta lor si eu citeam enorm.
    Mai vreau sa fac un comentariu vis-a-vis de nemaipomenita idee a bloggerilor de a-si posta pe blog numarul cartilor citite prin aplicatia „Reading Challenge”.
    Nu rata trilogia „Jocurile Foamei” (cartile) si ecranizarea primului volum din serie !

Lasă un răspuns

