Recenzie „Caderea” de Liz Braswell

Recenzie:

Cartea a fost un inceput de serie super. Mie una mi-a placut foarte mult primul volum din seria „Cele noua vieti ale lui Chloe King”(si nu pentru ca apare Alek in el de multe ori asa cum crede cineva!), deoarece s-a vazut ca este primul volum dupa stilul de scris al autoarei. La fel ca la multe alte serii primul volum este mai mult de pus in tema cu personajele si actiunea, cel putin asa mi s-a parut mie.

In acest prim volum Chloe King cade din greseala de la 60 de metri inaltime…si surprinzator traieste. Din aceea seara lui Chloe incep sa i se intample numai lucruri ciudate, ca de exemplu cel mai popular baiat din liceu se da la ea(si ea ii raspunde), se bate cu un vagabond, incepe sa iasa cu doi baieti(Alek si Brian), si pe langa asta ii apar chiare, cainii o latra pe strada si soarecele ei se teme de ea. Mai e ceva?Aaa da….un maniac incepe si arunca cu  shuriken-uri in ea pe strada. Mie una mi se pare o viata chiar draguta.

Pe langa faptul ca i se intampla numai ciudatenii, Chloe se cearta si cu cea mai buna prietena a ei si, cateodata, cu mama ei, la fel ca orice alta adolescenta.Insa Chloe e departe de a fi o adolescenta oarecare. Mai ales atunci cand il gaseste pe baiatul cu care s-a sarutat cu cateva seri innainte, aproape mort.

Norocul lui Chloe este insa ca are parte de ceva antrenament, din partea unui om-pisica necunoscut, care in final o ajuta cand are necazuri.

Trebuie sa spun ca acest volum chiar merita citit, deoarece e o lectura usoara, pe care o citesti foarte repede (eu de exemplu am terminat de citit cartea in doua zile).

Despre carte:

MOARTEA CHIAR POATE SĂ-I SCHIMBE VIAŢA UNEI FETE

Chloe King este o fată obişnuită. Merge la şcoală, îşi face temele, mai trage uneori chiulul de la ore, se ceartă cu mama ei, şi se îndrăgosteşte de un băiat… sau doi.

Dar, înainte de a împlini şaisprezece ani, descoperă că i se întâmplă multe lucruri ciudate: îi cresc gheare de pisică, vede perfect pe întuneric, devine tot mai agilă, iar când cade din cel mai înalt turn din San Francisco moare, după care învie.

Pe măsură ce descoperă adevărul despre originile ei, totul devine o luptă pentru supravieţuire. Din fericire pentru Chloe, ea mai are încă opt vieţi. Dar oare îi vor fi suficiente?

Traducere: Adrian Deliu
ISBN: 978-973-102-395-3
Nr pagini: 288
Format: 13 x 20 cm
Aparitie: 2011

Comanda:

Leda

Libris

Nota:5/5

13 thoughts on “Recenzie „Caderea” de Liz Braswell

  1. Abia astept sa primesc si eu aceasta carte😀 La inceput am fost putin sceptica din cauza copertii dar a inceput sa imi placa intre timp. Nu stiam cum este „interiorul” cartii dar daca zici ca e o lectura usoara si ca zboara paginile atunci am incredere😀 Sunt curioasa cine e maniacul care arunca cu shuriken-uri in Chloe :O

  2. imi place mult cartea si serialul mai este de lucreat la el .Imi place mult schimbarile prin care trece Chloe astept cu nerabdare uramatoarul sezon pot sa zic ca acest seria se aseamana putin cu FALLEN (schibarile pe care le sufera PAUL)

  3. Prima data m-a atras coperta acestei carti si mai bine zis ochii de felina ai eroinei, care m-au dus cu gandul privirea misterioasa a unei feline. Apoi am citit receniile aparute pe bloguri si mi-am format aceeasi impresie ca a ta, aceea de carte de vacanta plina de actiune ce se citeste repede. Imi pare rau ca s-a decis anularea serialului si sper ca se vor razgandi in aceasta privinta cei de la ABC Family TV.

Lasă un răspuns

