Gata!

Gata m-am hotarat! Am vazut ca in ultimul timp tot mai multi au concursuri de fidelitate pe blogurile lor, asa ca m-am hotarat sa fac si eu ceva de genu.

Adica cum? Adica incepand de azi cei care vor fi activi pe blog, vor primi cate 10 intrari in plus la concursuri. Dar atentie! Cei care vor avea mai putin de 10 comentarii nu vor primi 10 intrari in plus, ci doar 5.

De exemplu eu maine dau drumul la un nou concurs(E DOAR UN EXEMPLU!), iar din cauza ca mie mi-a venit abia azi in minte ideea, veti avea 10 intrari in plus la concursul acesta, doar daca atunci cand se termina concursul aveti mai mult de 10 comentarii in total, sau chiar 10. La urmatorul concurs, care sa zicem va fi peste 2 luni, cei care vor avea de exemplu 30 de comentarii vor avea 10 intrari in plus. Dar atentie, la concursul de peste doua luni nu se vor mai lua in considerare si comentariile pe care le-ati avut in total cand s-a terminat concursul anterior.

Sper ca ati inteles, daca aveti nelamuriri va astept cu intrebari in comentarii.

PS: In momentul de fata unii aveti deja mai multe comentarii, dar acelea nu se vor lua in considerare.

Eu sper sa comentati cat mai multi deoarece eu zic ca merita 10 intrari in plus la un concurs, plus ce sanse veti avea la respectivul concurs.

13 gânduri despre “Gata!

    • Sincer pentru mine nu conteaza „comentariile geniale”.Eu ma multumesc si cu un comentariu de incurajare,sau cu un comentariu de 3 cuvinte de exemplu „Vreau reduceri multe :)) „

  1. Pingback: Castiga o carte Libris la alegere de maxim 40 lei - Concursuri online | Concursuri online

  2. Pingback: Concurs de fidelitate pe luna august « Step into a fantasy world

Lasă un răspuns

