Recenzie „Povesti de dragoste la prima vedere”de Gabriel Liiceanu,Adriana Bittel,Ana Blandiana,Nicolae Manolescu,Ioana Parvulescu

Recenzie:

Deci… cum am mai zis, in aceasta carte sunt cate 5 povesti de dragoste la prima vedere, scrise de autori diferiti, si cu nici o legatura intre ele. La cat de mica e cartea ma asteptam sa o termin in maxim 2 zile, dar din cauza scolii am terminat-o in mult mai mult timp, asta si poate faptul ca nu mi-a placut foarte mult aceasta carte. Cand m-am apucat sa o citesc ma asteptam sa imi placa toata povestile din aceasta carte, dar mi-au placut doar primele 3 si sfarsitul celei de-a patra poveste.

In prima poveste este vorba despre iubirea dintre doi adolescenti din Bucuresti, elevi in clasa a 9 a, si despre planurile baiatului de-a muri amandoi intr-o camera plina cu crini imperiali. A doua despre o fata care se indragosteste de un pictor. In cea de-a treia este vorba despre un inger care cunoste o fata de pe Pamant, care este indragostita de el.

Si de aici incep lucrurile complicate.

Din a patra poveste tot ce am inteles este ca la sfarsit apare o sirena de care se indragosteste un barbat. In schimb din  28-30 de pagini cate are aceasta poveste nu am inteles absolut nimic! Dar totusi din aceasta am inteles ceva fata de cea de-a cincea poveste in care nu am inteles chiar nimic… a ba da! Am inteles ca un  barbat isi inseala iubita cu o fata de care se indragosteste prima data, atunci cand ii vede fotografia. Dar la fel din 30 de pagini nu am inteles nimic altceva. Iar daca in primele povesti se cunosc numele personajelor, in a cincea numele sunt acestea: F. ; S. ; W. ; E.

Asa ca sfatul meu daca vreti sa cititi cartea asta este acela de a citit doar primele 4 povesti, asta daca nu vreti ca cea de-a cincea sa va bage in ceata rau de tot!

Despre carte:

Cinci povesti de dragoste la prima vedere. In prima veti simti parfum de crini regali. In cea de-a doua un puternic miros de terebentina. A treia aduce cu sine adieri de aripi nevazute. A patra ceva “ascuns, cum numai marea” poate sa nasca. A cincea poveste aduce o mare de acoperisuri si o miza.
Cand Gabriel Liiceanu, Adriana Bittel, Ana Blandiana, Nicolae Manolescu si Ioana Parvulescu sunt autorii povestilor, nu-i exclus sa faceti un coup de foudre pentru carte. Bucurati-va in tihna de ea. Face parte dintre acele lucruri rare, care daca n-ar exista ar trebui inventate.

An aparitie: 2008
Autor: Bittel Adriana,Blandiana Ana,Liiceanu Gabriel,Manolescu Nicolae,Parvulescu Ioana
Categoria: Poezie
Editia: editia I
Editura: HUMANITAS
Format: 11×20 cm
Nr. pagini: 144

 

Comanda:

Libris

Humanitas

Nota: 3.5/5

7 gânduri despre “Recenzie „Povesti de dragoste la prima vedere”de Gabriel Liiceanu,Adriana Bittel,Ana Blandiana,Nicolae Manolescu,Ioana Parvulescu

  1. Pingback: Concurs “Breathe” de Abbi Glines « Step into a fantasy world

  2. Pingback: Concurs muzical « Step into a fantasy world

  3. Cea de-a cincea poveste este cea mai profunda dintre toate,daca nu ai inteles-o mai citeste-o odata si inca data etc..este extraordinara,trebuie sa simti cuvintele autorului,sa traiesti drama fiecarui personaj.Lectura placuta.

Lasă un răspuns

