Nou in biblioteca (6)

De la o prietena am primit cartea „Povesti de dragoste la prima vedere” scrisa de Gabriel Liiceanu, Adriana Bittel, Ana Blandiana, Nicolae Manolescu, Ioana Parvulescu.

Cu ziarul Libertatea mi-am cumparat cartea „Legendele Olimpului-Zeii” de Alexandru Mitru.

Tot cu Libertatea mi-am cumparat al doilea volum din Legendele Olimpului-Eroii de Alexandra Mitru.

La mine in liceu au venit cei de la Okian si am profitat de ocazie cumparandu-mi „Jane Eyre” de Charlotte Bronte(e in engleza).

Cu Bravo mi-am luat „Bloody Valentine” de Melissa de la Cruz.

Cu Bravo mi-am luat „Ritualul” de L.J.Smith.

Cu Joy mi-am luat „Cel pe care ti-l doresti…e mai aproape decat crezi” de Jill Mansell.

Si o poza finala cu toate cartile.

Am uitat sa zic:

De la Jessie Harrell am primit cartea Destined in format pdf. Mai jos aveti coperta cartii.

Ramaneti pe blog, deoarece in curand veti putea citi si un interviu cu autoarea.

3 gânduri despre “Nou in biblioteca (6)

Lasă un răspuns

