Interviu cu Stacey Kade

Deoarece in curand seria „The Ghost and The Goth” va aparea si la noi in tara, la editura noastra preferata Leda, m-am gandit ca ar fi frumos un interviu cu autoarea. Asa ca am luat legatura cu Stacey Kate si am intrebat-o daca e de acord sa imi acorde un interviu, si surpriza…A FOST DE ACORD!

Cartile

Click pe imagini pentru a le vedea mai mari.

Interviul:

1.In curand seria „The Ghost and The Goth” va fi publicata in Romania, la editura Leda. Ne puteti spune in cateva cuvinte la ce sa ne asteptam de la aceasta serie?

„The Ghost and The Goth” este povestea Alonei Dare, o fata foarte populara care nu este foarte draguta. In timp ce ea alearga, este lovita de un autobuz si devine fatoma. Dar nimeni nu o poate vedea sau auzi.

„The Ghost and The Goth” este de asemenea povestea lui Killian, care este un singuratic. El poate vedea si auzi fantomele, iar ele sunt intotdeauna dupa el, pentru a le ajuta. El o poate vedea pe Alona, iar cand ea isi da seama de acest lucru, il roaga sa o ajute, dar el refuza. Viata lui este indeajuns de dificila.

Cei doi trebuie sa invete sa lucreze impreuna pentru a se ajuta reciproc…daca ei se pot opri din argumente pentru a face asta.🙂

2.V-ar placea sa fiti o fantoma?Daca da, de ce?Daca nu, de ce?

Poate pentru putin timp. Dar cred ca ar fi dificil sa vezi pe toata lumea cum isi continua vietile.

3.Cum va venit ideea carti?

Nu sunt sigura. :)Am stiut ca vreau sa spun povestea unei fete care este fantoma, si care este fortata sa vada cum oamenii isi continua viata fara ea. Si am stiut ca nu vreau ca ea sa fie complet singura.

4.Copertile sunt foarte frumoase. Ati fi vrut sa arate altfel?

Iubesc copertile. Sunt atat de incantata de modelele pe care le-au ales. Acestia arata ca Alona si Will pentru mine.

5.Daca aceasta serie ar deveni un film, ati avea vreo preferinta pentru actorii principali?

Nu prea am actori in minte. Mi-ar placea sa arate ca modelele de pe coperta, acestia arata exact cum mi iam imaginat pe Alona si Will. Dar as avea incredere in oamenii din televiziune, pentru a alege cei mai buni actori!🙂

6.Va mai aparea vreo carte din aceasta serie dupa „Body and Soul”?

„Body and Soul” este ultima carte din seria „The Ghost and The Goth”. Pentru moment, cel putin!🙂

7.In prezent lucrati la vreo carte?

Da, doar ce m-am apucat de revizuit un manuscris din „The Rules”, care este prima carte dintr-o noua serie. Este vorba despre o fata care a fost crescuta ca un experiment genetic, si care este ascunsa ca o fata „normala”, si un baiat care o tenteaza sa incalce regulile, care limiteaza existenta ei si o pastreaza in siguranta.

8.Va multumesc foarte mult ca mi-ati acordat acest interviu.Eu una abia astept sa va citesc cartea.Mult noroc in continuare in cariera.

Iti multumesc foarte mult pentru ca ai vrut sa ma ai pe blogul tau. Sunt foarte fericita ca „The Ghost and The Ghost” va fi publicata in Romania. Astept cu nerabdare sa vad parerile cititorilor din Romania, atunci cand cartea va fi lansata!🙂

Acesta este interviul, si vreau sa-i multumesc Juliei care m-a ajutat atunci cand m-am blocat in traducerea raspunsurilor autoarei.

3 thoughts on “Interviu cu Stacey Kade

  1. Este super cartea !! Am citito si sunt unele faze care te fac sa razi cu lacrimi :)) oricum este foarte frumos ca a fost deacord sa iti ofere un interviu🙂 Multa bafta in continuare !

Lasă un răspuns

