Primul meu premiu!

Am primit acest premiu de la Niahara,  si de la Andreea carora le multumesc foarte mult.

Iar acum,cum un premiu nu vine niciodata singur,am de facut o leapsa care suna cam asa.

1. Aminteste-ti persoana care ti-a dat premiul printr-un link catre blogul ei:

Niahara si Andreea mi-au dat premiu,asa cum am scris mai sus.

2.a) Care este produsul de machiaj preferat? 
Nu prea ma machez.Dar ce imi place mie cel mai mult e un ruj cu aroma de ciocolata calda :X.Fetelor e perfect pentru vremea asta de afara.
b)Care a fost trendul preferat in 2011?
Nu ma imbrac dupa moda,imi place sa ma imbrac in ce ma simt eu cel mai bine.
c)Care e desertul tau preferat?
Tiramisu
d)Culoarea preferata?
Toate nuantele de mov,fara dar sau poate.
e)Care este prenumele tau?
Monica e primu,Alexandra e al doilea😀

f)Care a fost ultima melodie pe care ai ascultat-o?

Whitney & Enrique – Could I Have This Kiss Forever

g)Pisici sau caini?
Niciuna.

3.Spune despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog:
Ma enervez foarte repede,iar atunci cand se intampla plang(din cauza nervilor).

4. Premiaza alte bloguri care crezi ca merita acest premiu:

alexa700

Booktown Lover

Bibliophile Mystery

Laurentzyu’s Books

Si desigur tuturor celor care o vor.

4 gânduri despre “Primul meu premiu!

Lasă un răspuns

