Nu uitati!

Nu uitati ca azi apare ultimul volum din seria „Jurnalele Vampirilor-Reuniunea” impreuna cu revista Bravo Girl,la pretul de 11 lei.Asa ca nu bagati in seama vremea foarte urata de afara,si dati o fuga pana la cel mai apropiat chiosc de ziare,si cumparati-va ultimul volum al seriei,deoarece merita!

DRAGOSTEA POATE SA UCIDA O noua amenintare s-a ivit in Fell’s Church– un alt spirit malefic dezlantuit. Bonnie, Meredith si Matt, impreuna cu Stefan si Damon, isi unesc fortele pentru a infrange, cu ajutorul Elenei, acest inamic nevazut. ELENA Revine din lumea mortilor pentru a recrea puternicul trio al vampirilor. STEFAN Chemat de catre Elena, isi tine promisiunea facuta si lupta impotriva celui mai inspaimantator rau cu care s-a confruntat vreodata. DAMONAlaturandu-se fratelui pe care odinioara il socotea dusman, se bate cu aceasta noua oroare cu forta, viclenie si farmec mortal.

4 gânduri despre “Nu uitati!

  1. Faza naspa k eu am iesit azi din casa ca sa imi iau cartea dar in Constanta nu au putut sa intre masinile cu ziare si reviste,deci nu am de unde:( Mi-e frica ca nu o sa o mai gasesc nicaieri…

Lasă un răspuns

