Recenzie „Noua si scurta viata a lui Bree Tanner” de Stephenie Meyer

Inca o data Stephenie Meyer si-a demonstrat talentul creand o noua lume,in care de aceasta data personajele principale sunt tot vampiri,doar ca nu se bazeaza pe dragostea dintre Bella si Edward,ci se bazeaza pe „Noua si scurta viata a lui Bree Tanner”.Daca ati citit cea de-a treia carte din Saga Amurg-Eclipsa-atunci cu siguranta v-o amintiti pe Bree Tanner,vampirul nou-nascut  care a fost crutat de cei din familia Cullen,dar omorat de Volturi.Aceasta carte este despre Bree si despre noua ei viata ca vampir.

Cartea este relativ mica,tinand cont de multe alte carti,si nici nu este impartita in capitole,fiind totusi destul de usor de citit.

In carte ne este descrisa viata tuturor vampirilor creati de Riley.Bree ne descrie in aceasta carte tot ce simte un nou-nascut in noua lui viata,de la setea de sange pana la-in cazul lui Bree-frica din timpul luptei.Cel mai mult mi-a placut cum este descrisa lupta dintre nou-nascuti,varcolaci si familia Cullen,dar si partea in care apar Volturi.

O data ca te apuci de aceasta carte nu mai poti sa o lasi din mana pana nu o termini,deoarece povestea lui Bree,chiar te prinde.Eu de exemplu am terminat-o in cateva ore.

CEA DE-A DOUA VIAŢĂ A LUI BREE TANNER este povestea lui Bree Tanner, un vampir nou-născut care apare pentru prima dată în romanul Eclipsa, şi a lumii întunecate în care trăieşte. Nuvela relatează marşul armatei vampirului nou-născut împotriva Bellei Swan şi a familiei Cullen, după întâlnirea lor memorabilă Bree Tanner abia dacă-şi aminteşte cum era viaţa ei înainte de dobândirea acestor simţuri puternice, reflexe supraomeneşti şi putere fizică copleşitoare. Viaţa de dinainte de setea neostoită de sânge… viaţa de dinainte de a deveni vampir. Bree ştie că traiul alături de tovarăşii ei nou-născuţi are unele certitudini şi reguli prea puţine: păzeşte-te, nu atrage atenţia asupra ta şi, mai presus de toate, să ajungi înapoi acasă înainte de răsărit, altminteri vei muri. Ceea ce nu ştie e că viaţa ei de nemuritoare e pe cale să se sfârşească.  Apoi Bree îşi găseşte un prieten neaşteptat în Diego, un nou-născut la fel de curios ca şi ea cu privire la creatoarea lor misterioasă, despre care ştiu doar că e o ea. Pe măsură ce descoperă că nou-născuţii sunt doar pioni într-un joc mult mai mare, Bree şi Diego trebuie să se hotărască în cine pot să se încreadă. Dar dacă tot ce ştii despre vampiri se bazează pe minciuni, cum poţi descoperi adevărul?  Într-o altă combinaţie irezistibilă de pericole, mister şi romance, Stephenie Meyer spune povestea devastatoare a unei armate de nou-născuţi, care se pregăteşte să îi atace pe Bella Swan şi familia Cullen, totul culminând într-un final de neuitat.

An aparitie: 2010
Autor: Stephenie Mayer
Categoria: Literatura Fantasy