Citate din…”Nu plange sub clar de luna” de Heather Davis(7)

„Lumina lunii are puteri speciale.Chiar si in Beverly Hills,unde totul este stralucitor,fie ca este autentic,fie ca este fals,luna plina are o anumita magie.Te poate face sa te comporti nebuneste,sa-ti asumi riscuri la care nu te-ai gandi niciodata la lumina zilei sau chiar sa te dea complet peste cap.Lumina lunii iti poate schimba radica viata.Si totul incepe atat de simplu…
Tu.El.Luna.Te-ai ars!
Hai sa luam drept exemplu noaptea cu luna plina din aprilie trecut.Practic,gradina stralucea de magia lunii.O simteam pretutundeni in jurul meu,amenintatoare.” (Shelby)

„M-am uitat la ea cat de urat am putut,dar ea,ca o profesionista desavarsita,mi-a intors o privire  de doua ori mai dura.Concursul acesta de-a care-se-uita-mai-urat s-a incheiat de-abia cand,amandoua,am observat prezenta tatalui meu-in cadrul usii,in halat de baie si papuci,cascand.”(Shalby despre mama ei vitreba)

„Am ramas perplexa.Purtam un maiou cu un bolerou de dantela si o fusta scurta.Nu era absolut deloc o tinuta indecenta,mai ales comparativ cu ce avea Priscilla in garderoba.Vreau sa spun ca daca intr-adevar as fi vrut sa arat ca o tarfa,as fi imprumutat din dulap rochia ei extrem de decoltata,asa cum facusem cand ma furisasem in clubul de pe Sunset.”(Shelby atunci cand Priscilla i-a criticat imbracamintea)

„-Hei,stai asa!Bridges?Asta e fiul cantaretului ala descreierat,conducatorul trupei Burning Bridges?am spus stramband din nas.”(Shelby)

„Hmmm…Am incetat sa ma uit si m-am intors la lectura romanului meu de dragoste.De fapt ma prefaceam ca citesc.Ochii mei erau la parul lucios al lui Austin Bridges al III-lea.Tabara tocmai devenea cu mult mai interesanta.”(Shelby)

„-Ok.Trebuie sa stiu:vorbesti limba elvish,a elfilor?
Si-a mijit ochii:
-Poftim?
-Nimic.Adica…chiar e o padure interzisa?
-Stii tu…ca in povesti cu zane.E intunecoasa si plina de primejdii.Genul de loc in care intri,dar de unde nu te mai intorci niciodata.Locul in care descoperi ca arborii vorbesc si creaturilesunt magice.”(Shelby-Ariel)

„Madam Chitara si-a inhatat instrumentul,incercand sa le distraga celorlalti atentia cu o alta strfo din „Sunca prajita.”(Shelby)

„-Shelby,eu sunt lincantrop.Cum se mai spune,varcolac.Toata familia mea este.
Jur ca urechile au inceput sa-mi tiuie.
-La dracu’!Mi s-a parut ca ai spus ca esti varcolac.Ce naiba se intampla cu urechile mele?
Austin nu zambea.
-Nu ma astept sa ma crezi din prima clipa,a spus.
-Poftim?l-am privit eu uimita.Vorbesti serios?Baiete,n-ai cum sa fii varcolac!Creaturile astea-s inventate,cu siguranta,fraiere!Vreau sa spun…cu exceptia filmului in care un barbat-lup era indragostit de o vampirita.Destul de dragut pentru un…
-Shelby,mi-a soptit el,foarte aproape de ureche.Vorbesc serios.
Cand s-a dat inapoi,ochii ii reflectau lumina intr-un fel infiorator de neomenesc.
Brusc,am simtit ca ma clatin pe picioare.
-Tu…aaa…chiar te astepti sa cred ca exista asemenea creaturi?Si tu esti una dintre ele?
-Ai grja vorbesti despre familia mea.
Am dat din cap:
-De ce spui asta?Ce ti s-a-ntamplt?Am facut un pas inapoi.Of,am priceput!Glumesti cu mine,nu-i asa?Da,ce gluma buna,Austin!Cum de n-am observat pana acum-colti,blana,urlete sub clar de luna.Ce amuzant!
-Shelby,nu glumesc.
-Atunci,daca tu chiar te crezi varcolac,esti absolut nebun.Nu vreau sa fiu rea,dar cred ca acum inteleg de ce te afli in tabara asta.”(Austin-Shelby)

„-Secretele tale sunt in siguranta daca mi le spui.Cu o conditie:daca nu ai de gand sa o iei la goana,chiar acum,si sa strigi:”Varcolacul!”.”(Austin catre Shelby)

„-N-o sa te uit!Niciodata!
Inima mi-a tresarit in piept.
Tipii spun intotdeauna genul asta de tampenii,dar,de data asta,pe Austin il credeam.Chiar daca nu era un tip normal,totusi conta.De fapt,nu doar conta-era important!
Privindu-l ,cu parul umed lipit de frunte,cu pleoapele tremurandu-i de parca se chinuia sa tina ochii deschisi,mi-am dat seama cat de mult tineam la el.De fapt,mi-a trecut prin cap ca,in conditii normale,poate ca l-as fi iubit.Daca lucrurile ar fi stat altfel.”(Shelby despre Austin)

„-Trebuia sa mergi la infirmerie,sa te vada asistenta medicala.
-Mi-a dat un unguent.Aici,asta-ti dau,chiar daca ti-ai fracturat piciorul.”(Austin-Shelby)

„Si poate,daca esti suficient de norocoasa ca sa ai pe cineva care tine cu adevarat la tine,cineva in care sa ai incredere,cineva care sa-ti aduca aminte ca trebuie sa crezi in tine,poti sa supravietuiesti orcarei incercari-unui familii de nebuni,unei tabere militare dintr-un desert.
E posibil ca lumina lunii sa aiba puteri speciale,dar iubirea este de fapt adevarata magie in lume.
Doar iubire.”(Shelby)

4 gânduri despre “Citate din…”Nu plange sub clar de luna” de Heather Davis(7)

Lasă un răspuns

