Citate din…”Sacrificiul Final” de Richelle Mead(6)

„-Of, fata mea, a zis. Doar optsprezece ani, si deja acuzata de asasinat, de favorizarea infractorului, plus un bilant de vampiri omorati mai substantial decat ar putea sa viseze vreodata majoritatea gardienilor… Dupa o scurta pauza, a reluat: Nici nu puteam sa fiu mai mandru de-atat.”

„Am patruns intr-o vagauna de oras, cu un singur semafor si un local pe firma caruia  scria, simplu, BIRT. Sydney ne-a condus spre o cladire cu o firma pe care scria MOTEL. Din cate se parea, oraselul acesta prefera sa se limiteze la esential cand venea vorba despre denumiri. Nu m-as fi mirat daca numele localitatii ar fi fost doar ORAS.”

„-Are modem pentru satelit,dar bateria e cea pentru care trebuie sa ne facem griji,mi-a explicat Sydney,oftand,ridicandu-se in picioare si netezindu-si,necajita,vesmintele sifonate.Imi trebuie o cafenea,sau ceva asemanator.
-Parca am vazut una,intr-o grota,mai incolo,am zis.”

„-Pai,mda,dar…adica,tu cati ani ai?
-Optsprezece.
-Ca si mine,am zis,ceea ce a parut sa-l bucure foarte mult.Sa ai propria ta,aaa,grota,la optsprezece ani,e destul de tare.”

„-Foarte bine,a zis ea.Cred ca e-n regula.Da-i bataie.
-Ha?Ce sa fie in regula?m-am mirat.
-E in regula daca te mariti cu frate-meu.”

„-N-ai cumparat si haine, asa e?
-Haine? s-a mirat de parc-ar fi fost un cuvant total strain.
I-am aratat rochia mea zdrentuita.
-Nu mai pot sa stau mult cu asta. Ce-o sa fac? Sa-mi improvizez o toga dintr-o patura? Tipic pentru barbati, sa nu se gandeasca niciodata la chestii de-astea.
-Eu m-am gandit la rani si supravietuire. Hainele noi sunt un lux, nu o necesitate.
-Chiar si dusterul tau? am intrebat, sireata.
Dimitri a incremenit pentru o clipa dupa care a scapat o injuratura. Nu avusese nevoie de haina pe el in casa – sicer vorbind n-ar fi avut nevoie nici afara – asa ca o lasase acolo cand izbucnise lupta.
-Nu-ti face probleme, tovarase, l-am persiflat. Mai au destule acolo de unde ti-ai cumparat-o.
A asternut paturile pe jos si s-a lungit pe ele. Avea o infatisare atat de necajita, incat mi se parea aproape comoda. Descinderi, gloante, criminali…nicio problema. Lipsa unui duster? Criza in toata legea.”

2 gânduri despre “Citate din…”Sacrificiul Final” de Richelle Mead(6)

Lasă un răspuns

