Citate din…”Juramant de Sange” de Richelle Mead(4)

„-Pai,nu prea pot sa-l  tarasc in alta parte.Si nici sa-i dau foc.Un vampir la gratar ar cam atrage ceva atentie,nu crezi?”(Rose catre Sydney)

„-In ultimele cateva saptamani,am facut tot ce mi-a cerut!”Vasilisa,te rog,condu-i pe acesti tampiti de vizitatori regali prin campus.” „Vasilisa,te rog,arunca-te intr-un avion in weekend,astfel incat sa te pot prezenta unor oficialitati plictisitoare de aici,de la Curte.” „Vasilisa,te rog,fa-ti ceva timp si lucreaza ca voluntar cu elevii mai mici.Face o buna impresie.”(Lissa catre Christian)

„Ma omori,Rose”,rosti el,pe un ton melodramatic.”Fiecare zi fara tine inseamnă o tortura.Pustiit.Singur.Ma ofilesc fara tine,intrebandu-ma daca macar mai traiesti.”
(…)
„Ei bine,sunt inca vie,asta-i clar.Asa ca ai putea,cred eu,sa ma lasi sa dorm linistita.”
„De cate ori sa-ti repet?Tu chiar dormi.” „(Adrian si Rose in vis)

„Hei,ai auzit,vreodata de Alchimisti?”
„Sigur ca da”raspunse el.
Tipic.
„Evident ca ai auzit.”
„De ce?Ai nimerit peste ei?”
„Cam asa ceva.”
„Ce-ai facut?”
„Ce te face sa crezi ca as fi facut ceva?”
Izbucni in ras.
„Alchimistii ies la iveala doar atunci cand apar necazuri,iar tu aduci necazuri oriunde umblii.Ai grija,totusi.Sunt fanatici religiosi.” „(Rose si Adrian in vis)

„-Si,adauga el,eu pot sa-i vizitez pe altii in visele lor.
Christian ridica un brat.
-Stop.Simt ca va urma un comentariu despre cum te viseaza deja toate femeile.Stii,abia am mancat.
-N-aveam de gand sa ajung la asa ceva,replica Adrian,desi parea sa regrete ca nu se gandise el primul la gluma aceea.”(Christian si Adrian)

„-Dar tu crezi ca as putea pur si simplu sa te tarasc inapoi?
-Ei bine,l-am sfidat,din nou pe negandite,tu n-ai putea.Baietii tai ar putea.In fine,nu se stie.N-ar fi imposibil sa-i dau gata si pe ei.
Abe rase in gura mare pentru prima data,un sunet copios,profund,plin de un sincer amuzament.
-Chiar te ridici la nivelul reputatiei tale de obraznicatura.Incantator.”(Rose si Abe)

„-Roza.
Vocea lui avea aceeasi minunata gravitate,acelasi accent…doar ca era mai rece.
-Ai uitat prima mea lectie.Sa nu sovai.
Abia daca am mai putut sa-i zaresc pumnul repezindu-i-se spre capul meu…dupa care n-am mai vazut absolut nimic.”(Dimitri catre Rose)

„-De ce-ai venit aici?ma intreba,intr-un tarziu.
-Pentru ca m-ai lovit in cap si m-ai tarat pana aici.
Daca tot era sa mor,macar sa fie in autenticul stil Rose.
Vechiul Dimitri ar fi schitat un zambet,sau ar fi scos un oftat de exasperare.Cel din fata mea,insa,ramase impasibil.
-Nu la asta ma referam,si tu o stii.De ce esti aici?
Vocea ii era joasa si amenintatoare.Crezusem ca Abe era inspaimantator,insa nu exista termen de comparatie.Pana ai un Zmeu s-ar fi dat inapoi.
-In Siberia?Am venit sa te caut.”(Rose si Dimitri)

„-Inca o data,i-am cerut.Am obligat-o sa le repete de trei ori,sperand ca le voi tine minte.Dar mai era ceva.Eram destul de convinsa ca usa cealalta avea un cifru cu totul diferit.Cifre.Usa.Doi,am zis.Parc-as fi fost omul pesterilor.”(Rose)

„-Bine,mosule,i-am zis.Fa-ma pachet si trimite-ma acasa.”

„-Asta…asta-i fularul lui Ibrahim…e mostenire de familie…
-Nu,e al unui gangster caruia-i zice Abe…
(…)
-Mama,am zis,nevenindu-mi sa cred.Tu il cunosti pe Abe.
Avea inca mana pe fular,si ochii din nou plini de emotie…dar una de un cu totul alt gen decat cea pe care o avusese pentru mine.
-Da,Rose.Il cunosc.
-Te rog,nu-mi spune ca Abe e tatal meu…
(…)
-Of,Doamne,am zis.Sunt fata Zmeului.Zmeu Junioara.Zmeita,chiar.”(Rose si mama ei)

„Ai uitat o alta lectie:”Nu te intoarce niciodata cu spatele pana nu te asiguri ca adversarul e mort.”Se pare ca va trebui sa parcurgem inca o data lectia asta,data viitoare cand ne vedem…ceea ce se va intampla curand.
Cu drag,D.”(scrisoare a lui Dimitri catre Rose)

Lasă un răspuns

