Citatea din…”Atingerea Umbrei” de Richelle Mead(3)

„-Esti somnambula? Se auzi o voce din spatele meu.
M-am rasucit pe calcaie, surprinsa. Dimitri era acolo, urmarindu-ma, parand in acelasi timp amuzat si curios. Se pare ca, in timp ce fierbeam de nervi din cauza problemelor nedreptei mele vieti amoroase, sursa acestor probleme daduse peste mine.Nu-l auzisem deloc apropiindu-se.Halal aptitudini de ninja!Si, la drept vorbind, ce, as fi murit daca m-as fi pieptanat un pic inainte sa ies?
Mi-am trecut in graba mana prin parul meu lung, stiind ca era un pic cam tarziu. Probabil ca arata de parca mi-ar fi murit un animal in crestet.
-Testam sistemul de securitate al internatului, i-am zis. E naspa.
O umbra de zambet ii juca pe buze. Frigul incepuse deja sa mi se strecoare in oase si nu m-am putut impiedica sa observ cat de calduroasa parea haina lui lunga de piele. Nu m-as fi suparat daca m-as fi infasurat in ea.
Ca și cum mi-ar fi citit gândurile, a zis:-
-Probabil ca ai inghetat. Vrei sa-ti dau haina mea?
Am scuturat din cap, hotarata sa nu marturisesc ca nu-mi mai simteam picioarele.
-Mi-e bine. Tu ce cauti aici? Testezi si tu sistemul de securitate?
-Eu sunt securitatea.Sunt de garda.”(Rose-Dimitri)

„-Ei bine,nu-ti face probleme.Se apropie ziua mea de nastere.De indata ce-o sa implinesc optsprezece ani,o sa fiu o persoana adulta,corect?Sunt sigura c-o sa ma trezezc in dimineata aceea maturizata complet si asa mai departe.
Dupa cum sperasem,incruntarea i se indulci intr-un mic zambet.
-Da,sunt convins.Cat mai e,cam o luna?
-Treizeci si una de zile,l-am anuntat,afectata.
-Nu ca le-ai numara.
Am ridicat din umeri,iar el a izbucnit in ras.
-Presupun ca ti-ai facut si lista cu invitati.Zece pagini?La un rand?Clasificati in ordinea prioritatilor?”(Rose-Dimitri)

„-Suparare mare,micutule dhampir?
Traversam curtea spre cantina,cand am detectat mirosul tigarilor cu aroma de cuisoare.Am oftat.
-Adrian,esti ultima persoana pe care-as fi vrut s-o vad chiar in clipa asta.
(…)
-Asa se pare,imi raspunse.Abia daca te-am mai zarit de cand ne-am intors.Daca nu te-as fi cunoscut,as fi zis ca ma eviti.
-Dar chiar te evit.
Expira zgomotos si-si trecu degetele prin parul saten-inchis pe care mereu si-l purta intr-o neoranduiala stilata.
-Uite ce e,Rose.Nu trebuie sa-ti continui jocul de-a inabordabila.Deja m-ai cucerit.”(Rose-Adrian)

„-Nu-ti face griji,micutule dhampir.Poti sa fii tu inconjurata de nori,ca pentru mine ramai mereu ca o raza de soare.”(Adrian)

„-Ce-i asta?l-am intrebat,vazandu-l ca scoate din frigider un castron cu un soi de carne cruda,tocata.
-Carne,mi-a raspuns,rasturnand-o pe o planseta pentru tocat.
-Asta stiu si eu,idiotule.Ce fel de carne?
-Tocata,de vita.
Scosese inca un vas,apoi altul.
-Iar asta e de vitel.Si asta,de porc.
-Ai de gatit vreun,cum sa-i zic,un T.Rex?
-Daca vrei,iti dau.Astea-s pentru drob.”(Rose-Christian)

„-Rose. Nu stii sa minti.
Mi-am ridicat ochii.
-Ba nu, nu-i asa. Am spus o gramada de minciuni bune la viata mea. Lumea le-a crezut.
Zambi usor.
-Sunt convis. Dar cu mine nu-ti merge. In primul rand, pentru ca nu vrei sa ma privesti in ochi. Si in al doilea…nu stiu. Pur si simplu o simt.”(Rose-Dimitri)

„Ma asteptam ca Tatiana sa ma invite sa stau jos, dar in loc de asta, se ridica ea si veni drept spre mine. Nu arata deloc bucuroasa la fata.
-Domnisoara Hathaway, rosti ea taios. Voi fi scurta. Trebuie sa incetezi imediat relatia aceasta mizerabila pe care o întretii cu stranepotul meu. Imediat.”(Tatiana catre Rose)

„-Stai putin,l-am intrerupt,razand.Credeam ca eu eram cea care-si doreste sa incalce regulile.
-Dar n-am spus ca mi-as dori.Doar ca simt atractia.
-N-ai cum sa ma pacalesti,tovarase.Ai vrea sa-ti pui palarie de cowboy si sa-i pui pe nelegiuitii de spargatori de banci la locul lor.
-N-am timp.Am destule necazuri tinandu-te pe tine la locul lor.”(Rose-Dimitri)
„-De fapt, este o vrajitoare.
-O… Nici macar nu puteam sa pronunt cuvantul. O ce? Asta-i pe ruseste?
-Pe romaneste. Inseamna… in fine, nu exista o traducere exacta. ,,Magiciana” se apropie, dar nu e acelasi lucru. Conceptia lor despre magie nu este aceeasi ca a americanilor.
Niciodată nu m-as fi asteptat sa am o astfel de conversatie cu el. Pur si simplu, nu-l vedeam pe Dimitri ca pe un tip superstitios.”(Rose-Dimitri)

„-Mason,Dimitri e mort?
Mason clatina din cap.
-E viu?
Mason scutura din cap.
Nici viu,nici mort.(…)
-Este…Dimitri este strigoi?
Mason ezita doar pentru o clipa,de parca i-ar fo fost frica sa-mi raspunda,dupa care…incuviinta.”(Rose catre Mason)

Lasă un răspuns

