Citate din…”Academia Vampirilor” de Richelle Mead (1)

„Lissa si cu mine eram prietene inca de la gradinita,cand educatoarea noastra ne-a pus sa ne facem lectiile impreuna.Sa obligi copii de cinci ani,cat aveam noi atunci,sa scrie corect Vasilisa Dragomir si Rosemarie Hathaway era mai mult decat cruzime,iar noi-sau mai degraba eu-reactionasem in consecinta.Aruncasem cu cartea in invatatoarea noastra si o facusem o nemernica fascista.Nu stiam ce inseamna acele cuvinte,dar stiusem cum sa lovesc o tinta in miscare.”(Rose)

„-Hei,Mason,am zis,sterge-ti balele de pe fata.Daca ai de gand sa te gandesti la mine dezbracata,fa-o in timpul tau liber.
(…)
-Asta e timpul meu,Hathaway.Eu conduc antrenamentul de astazi.
-A,da?am replicat eu.Oh.Pai,atunci cred ca-i un moment bun sa te gandesti la mine dezbracata.
-E mereu un moment bun sa ne gandim la tine dezbracata,adauga cineva din apropiere,risipind si mai mult tensiunea.”(Rose-Mason-Eddie)

„-Nu-mi mai spune asa.Nici macar nu stii despre ce vorbesti.
-Ba cum sa nu.A trebuit sa fac un referat despre Rusia si USSR anul trecut.
-URSS.Si e o mare chestie pentru un moroi sa fie cu o fata dhampir.Le place sa se dea mari.”(Rose-Dimitri)

„La ce ma gandeam?Eram sarita din minti?Stanjenita,mi-am ascuns emotiile prin atitudine.
-Vezi ceva ce-ti place?am intrebat.
-Imbraca-te.”(Rose-Dimitri)

„-De fapt,chiar e.Am auzit ce-a spus si oricat nu as vrea sa recunosc,n-a fost nimic de care as putea sa-mi bat joc.Totul a fost adevarat.Am facut o pauza.O s-o omor,sa stii.Pe regina,nu pe Natalie.La naiba cu gardienii.O s-o fac.Nu poate scapa cu asta.
-Dumnezeule,Rose.Nu vorbi asa.Or sa te aresteza pentru tradare.Las-o balta.”(Rose-Lissa)

„-Asta e doar inceputul,nu-i asa?
-Al cui?
-Al meu.Sa devin ca Alberta.Ca ea…si toate celelalte femei gardian.Sunt toate dure si agile si asa mai departe.Se lupta si se antreneaza si sunt mereu in aer liber-nu mai sunt asa de dragute.Am facut o pauza.Asta…viata asta.Le distruge.Infatisarea lor,adica.
Ezita o clipa si-si ridica privirea de la mainile mele.Ochii aceia caprui si calzi ma cercetara si ceva mi se stranse in piept.La naiba.Trebuie sa incetez sa ma mai simt asa in preajma lui.
-Tie n-o sa ti se intample.Esti prea…
Cauta cuvantul potrivit si imediat eu l-am inlocuit mental cu tot felul de posibilitati.Ca o zeita.Parjolitor de sexy.„(Rose-Dimitri)

„— Ah. Deci din cauza asta esti aici. Ca sa-ti plangi de mila.
— Nu glumesc. Vorbesc series.  El ridica din umeri si se sprijini nepasator de un perete inclinat.
— Si eu la fel. Ador autocompatimirile. Pacat ca n-am adus batiste. Despre ce vrei sa te plangi mai intai? Ca o sa-ti ia o zi intreaga sa redevii populara? Ca va trebui sa astepti doua saptamani inainte ca Hollister sa-ti expedieze niste haine noi? Daca platesti pentru livrare cu prioritate, s-ar putea sa nu dureze asa de mult.”‘(Lissa-Christian)

„-Nu.Daca imi ingadui sa te iubesc n-o sa ma arunc in fata ei.O sa ma arunc in fata ta.”(Dimitri)

„-Hei,Lissa,ma intrerupse cineva.
(…)
-Deci,recunoaste,spuse el.Ai omorat vulpea.Incerci s-o convingi pe Kirova ca esti nebuna,ca sa pleci iar de aici.
-O sa ti-o trag,i-am spus eu incet.
-E o oferta?
-Din ce-am auzit nu prea ai cu ce,i-am replicat.
-Mama,spuse batjocoritor.Chiar ca te-ai schimbat.Din cate imi amintesc,nu erai mofturoasa in legatura cu cine iti scotea hainele.
-Si din cate imi amintesc eu,singurii oameni pe care i-ai vazut vreodata dezbracati au fost pe internet.”(Rose-Ralph)

„-Crezi ca sunt draguta?
Ma privi cu o seriozitate totala,asa cum facea intotdeauna.
-Cred ca esti frumoasa.
-Frumoasa?
-Esti atat de frumoasa,ca ma doare uneori”(Rose-Dimitri)

Un gând despre “Citate din…”Academia Vampirilor” de Richelle Mead (1)

Lasă un răspuns

