Imi place sa ascult…!(2)

Nu-i asa ca nu am mai postat de mult la aceasta rubrica?Da asa ma gandeam si eu…Dar acum sa va prezint ce imi place sa ascult in ultimul timp.

Pentru ca mereu caut pe cineva pe care sa dau vina(si de obicei aia e sora mea :)) ),ascult:

Pentru ca mi se potriveste titlul ascult:

Pentru ca un coleg o canta mereu,m-a molipsit si pe mine si acum cant si ascult:

Pentru ca are o voce prea frumoasa,ascult in prostie melodia:

Ca sa ma inveselesc ascult:

Si melodiile pe care le ascult pentru ca pur si simplu imi plac:

Pentru ca…nu stiu,pentru ce ascult:

Si atunci cand citesc imi place sa aud pe fundal:

 

 

3 gânduri despre “Imi place sa ascult…!(2)

Lasă un răspuns

