Recenzie „Nu plange sub clar de luna” de Heather Davis

Recenzie:

Oficial ma declar fana a acestei carti.Mi-a placut foarte mult mai ales din cauza ca este diferita fata de celelalte carti cu varcolaci,sau cel putin ca celelalte carti fantasy.

Ca personaj principal o avem pe Shelby care este trimisa intr-o tabara pe parcursul verii,de catre mama ei vitrega(scorpia).Motivul?Mama ei vitreaga (din nou:scorpia) a prins-o seara in curtea casei cu un baiat.Astfel Shelby ajunge sa fie trimisa in Tabara „Semilunii”.

Acolo ea il cunoaste pe Austin Bridges al III-lea,care desi este foarte atragator familia lui(prin urmare si el) ascunde un secret inspaimantator.Acela ca ei sunt varcolaci.

Din dorinta ca Shelby sa il poata ajuta pentru a-si recupera medicamentele (care ii fusesera confiscate),Austin ii spune lui Shelby adevarul despre el si despre familia lui.Pe moment Shelby il crede nebun(si chiar i-o spune in fata),dar cand il vede cu ochii ei in forma de lup,ea intelege faptul ca Austin chiar spusese adevarul,si ca el chiar avea nevoie de ajutor.

Asa ca il ajuta,iar cu zilele care trec,Shelby incepe sa se simta atrasa de Austin,astfel incat in noaptea in care el a vrut sa  fuga sa se ascunda in padure de efectele lunii pline,Shelby l-a urmat,ramanand amandoi noaptea in padure.Dupa o noapte in care Shelby este atacata de un animal,si salvata apoi de Austin,cei doi reusesc sa se intoarca in ziua urmatoare,in tabara.

Shelby reuseste pana la urma sa ii i-a innapoi medicamentele lui Austin.Dar imediat dupa aceasta intamplare,Shelby este prinsa si trimisa(spre deliciul mamei sale vitrege) in tabara „Canionul Rosu” -o tabara militara din mijlocul desertului.

In aceasta tabara isi face aparitia si Austin,cei doi avand parte de un final fericit.

Despre carte:

Lumina lunii îţi poate schimba radical viaţa. Şi totul începe atât de simplu… Tu. El. Luna. Te-ai ars!

De acord, poate că în ultima vreme Shelby a făcut câteva greşeli în relaţiile cu băieţii (dar de unde să ştie că Wes „împrumutase” acel Porsche?). Însă mama ei vitregă reacţionează de-a dreptul exagerat când o prinde seara — după ora la care ar fi trebuit să fie în casă — sărutându-se cu un coleg de liceu.

Urmarea? Toate planurile de vară ale fetei sunt anulate, iar ea se vede nevoită să-şi facă bagajele şi să plece într-o tabără de reeducare. Adio rochie de bal! Adio bocanci de mers în drumeţii!

Dar Tabăra Semilunii devine un loc interesant când în cale îi apare fermecătorul Austin Bridges al III-lea, fiul unei vedete rock. Tânărul ascunde însă un teribil secret, pe care i-l dezvăluie noii sale prietene: este vârcolac! Shelby ştie limpede că nu ar trebui să se încurce cu un băiat care i-ar complica viaţa, dar nu poate întoarce spatele unui tip aflat la greu, mai ales când acesta arată atât de bine!

De aici nu mai este decât un pas până la o poveste de iubire, din care nu lipseşte magia clarului de lună…

Traducere: Carmen Botosaru
ISBN: 978-973-102-274-1
Nr pagini: 304
Format: 13 x 20 cm
Aparitie: 2010

Comanda:
Nota:5/5

12 thoughts on “Recenzie „Nu plange sub clar de luna” de Heather Davis

  1. Am citit si eu cartea, prin iarna parca, si mi s-a parut simpatica. Realul s-a imbinat cu lumea fantasy, insa a fost o intrepatrundere subtila, adica nimic monstruos sau socant in adevaratul sens al cuvantului. Ce m-a lasat putin in pom la aceasta carte a fost finalul sau poate autoarea a vrut sa lase cititorul sa gandeasca el un final complet. L-a lasat usor intredeschis.

  2. La fel si a mea.Desi este prima carte fantasy pe care am citit-o cu mult timp in urma,mi-a placut atat de mult incat mi-au ramas in memorie toate intamplarile si de aceea chiar astazi mi-am cumparat-o pentru a o reciti.Imi place foarte mult recenzia ta fiindca ai focalizat exact momentele esentiale (pe care unele bloguri nu o fac).Ceea ce ador la aceasta carte este faptul ca este diferita de celelalte carti cu varcolaci,asa cum ai spus si tu.Cartea aceasta te invata cum sa treci prin momente grele si sa poti avea incredere in oamenii pe care ii iubesti ,asa cum a facut si Shelby dupa ce a vazut transformarea lui Austin.

  3. Acum 2 zile am terminat.o de citit .. e frumoasa nu spun nu dar eu nu ii dau nota maxima ;)) M.a facut sa rad pseudonimul dat de tatal lui Shelby …sotiei actuale „iepurasul” am ras copios;))
    Mai degraba un 3.5/5

  4. Am citit cartea si m-a impresionat. Dupa parerile negative ale celorlalti mie chiar mi-a placut cartea. E una dintre preferatele mele. Am citit si urmatorul volum „Uneori, sub clar de luna”, dar cu siguranta primul este esenta seriei.

Lasă un răspuns

