Ce face Monica noaptea?

Nu,nu doarmea ca toata lumea normala.Monica noaptea din lipsa de somn sta si scrie recenzii ( :)) ).

Dovada incriminatorie:

Mda…dupa cum se poate vedea si in poza,eu aseara in jurul orei 23:33 (cand m-am apucat sa scriu prima recenzie) nu aveam somn.Asa ca ce puteam sa fac?De citit nu puteam sa citesc pe motiv ca o trezeam pe sora mea,asa ca la lumina beculetelor de brad(ocazional si la lumina telefonului) am scris cateva recenzii.

Ce a iesit o sa vedeti azi.Eu sper ca au iesit reusite „recenziile mele de noapte”.

Lasă un răspuns

