Nou in biblioteca (5)

Acestea sunt ultimele carti pe care le-am primit/cumparat anul trecut.

Am castigat pe blogul Bibliophile Mystery am castigat cartea „Nici moarta. Nici maritata”.

Mos Nicolae care mai nou are numele de  Laurentzyu mi-a adus (trimis) „Eu sunt numarul patru” (de care abia astept sa ma apuc).Multumesc mult!!(Din nou.)

Pe blogul Madalinei am castigat „Tradari”

Iar Mos Craciun a venit cu:

si cu:

Sunt atat de fericita ca am in biblioteca toate cartile astea.

Voi ce ati mai primit?Sau castigat?

2 gânduri despre “Nou in biblioteca (5)

Lasă un răspuns

