Noutati pe blog

Defapt e o singura noutate.

Am facut o pagina speciala care se numeste simplu „Carti”,iar acolo veti gasi prologul (daca(,)cartea respectiva are),sau primul capitol.Acolo se vor afla exact cartile prezentate pe blog.

Acum vreau ca voi sa alegeti intre:

Breathe by Abbi Glines

Entangled by Cat Clarke

Destined by Jessie Harrell (e scrisa in genul la „Fior” adica capitolele sunt povestite din doua perspective)

Pana acum am postat despre Heart on a Chain by Cindy C. Bennett (prologul+capitolul 1).

Daca vreti sa cititi vreuna dintre cartile pe care le incepeti aici pe blog,va rog sa imi trimiteti un mail la monica_rebela28@yahoo.com si sa imi spuneti pe care o vreti,ca eu le am in calculator,si pot sa vi le trimit.

Lasă un răspuns

