Nou in biblioteca (4)

Stiu ca nu am mai postat la aceasta rubrica din luna septembrie,dar am avut cateva probleme.Acum…am adunat ceva carti din septembrie si pana acum,asa ca vi le arat acum.

Am castigat pe facebook de la editura All cartea „Dezghetul”

Cu revista „Bravo” mi-am cumparat:

1)Volumul 2 din seria „Vampirii Sudului”-Moartea la Dallas

2)Volumul 3 din seria „Vampirii Sudului”-Clubul mortilor

3)Volumul 4 din seria „Vampirii Sudului”-Moarta pentru toti

4)Volumul 5 din seria „Vampirii Sudului”-Mort de-a binelea

5)Volumul 6 din seria „Vampirii Sudului”-Categoric Moarta

6)Volumul 7 din seria „Vampirii Sudului”-Morti cu Totii

7)Volumul 8 din seria „Vampirii Sudului”-Mai rau decat Moartea

8)Volumul 9 din seria „Vampirii Sudului”-Mort si-ngropat

Pe blogul Laurentzyu books am castigat cartea „Nu plange sub clar de luna”

Pe blogul  Carti cu colti am castigat „Jurnalele Vampirilor-Intoarcerea:Caderea Noptii”

Pe blogul Christynei am castigat „Cele 9 vieti ale lui Chloe King-Caderea”

Pe blogul Books Corner am castigat „Cercul Secret-Captiva” si „Georgina Kincaid-Patimi de Sucub”

De la Gaudeamus mi-am cumparat 2 carti pe care mi-le doream de mult,mai ales „Sacrificiul Final” dar si „Eve”.

Acestea sunt toate cartile pe care le am noi in biblioteca.

 

 

 

 

6 gânduri despre “Nou in biblioteca (4)

  1. Spor la citit😀 Eu le-am citit si sunt foarte bune😀 In afara de prima carte si vol7 din Vs le am si eu pe toate😀 Sti daca am de unde sa imi mai achizitionez si eu volumul 7 la pretul de chiosc?

Lasă un răspuns

