Leapsa!

Am mai primit o leapsa de la Laurentzyu .

1.Imi poti spune: Monica,Moni sau in orice alt fel inafara de Mona!
2.Mi-ar placea sa ma numesc: Mia sau Alice😀
3.Daca as fi un  personaj de carte, as fi: Rose Hathaway,Chloe King sau Shelby din „Nu plange sub clar de luna”.
4.Melodia mea preferata este: In momentul de fata CRBL-K-boom
5.Ziua preferata a saptamanii pentru mine:SAMBATA!
6.Imi e dor de: Fostii colegi din 1-8 si de VACANTA!

7.Dintre actorii din intreaga lume, azi il plac pe:Oralndo Bloom!
8.Urasc scoala pentru ca:Nu mai am timpde:blog,citit,relaxat, si de uitat la seriale/filme.
9.Imi place scoala pentru ca:Ma simt foarte bine alaturi de colegii mei.
10.Culoarea mea preferata e:Mov
11.Partea preferata a zilei pentru mine e:Seara!Atunci cand in sfarsit scap de scoala!
12.Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestri?Vampiri,varcolaci si fantome,nu stiu de ce :))
13.Mi-ar placea sa locuiesc:In Moscova!
14.Azi sunt fericit pentru ca:E sambata si o sa vad Piratii din Caraibe pentru a mia oara :))
15.A fost un cosmar sa vad:Nota de la FIZICA!
16.As vrea sa:sa am salariul meu pe care sa-l cheltuiesc pe carti :))
17.Mi-ar placea sa existe:hm….toate creaturile despre care citim noi(aparoape toate :)) )

18.As vrea sa lucrez in domeniul:Filmului!

19.Daca as avea o putere ar fi:Sa pot sa citesc gandurile altora!
20.Imi place  plac numele:Alice si Alek
21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care:Sunt alaturi de tine orice ar fi,care nu tin cont de cum arati,de statutul tau social sau de cat de bine sau rau inveti,si de asemenea cei care te-au vazut macar o data in viata plangand.
22.Citatul meu preferat este:”  Si poate,daca esti suficient de norocoasa ca sa ai pe cineva care tine cu adevarat la tine,cineva in care sa ai incredere,cineva care sa-ti aduca aminte ca trebuie sa crezi in tine,poti sa supravietuiesti oricarei incercari-unei familii de nebuni,unei paduri interzise sau chiar celei mai groaznice tabere militare dintr-un desert.E posibil ca lumina lunii sa aiba puteri speciale,dar iubirea este de fapt adevarata magie in lume.Doar iubirea.”
23.Cred ca cel mai frumos sentiment e:dragostea
24.As vrea sa pot:zbura
25.Viata e frumoasa pentru ca:are si bune si rele,si nu e intotdeauna ROZ!

26.Planul meu secret e sa:Nici nu ma gandesc sa scriu aici care e acela.

27.Imi place serialul:  plac serialele:The Vampire Diaries,Pretty Little Liars,True Blood,Secret Circle,The Lying Game si Minisodurile de la True Blood =))
28.As vrea sa scriu despre:viata cuiva!

29.Vreau sa iti spun ca:Imi doresc sa am ideei pentru a-mi continua cartea!
30.Cum ti s-a parut acest chestionar? Ce ai vrea sa ii mai pui?:Care e filmul preferat?
31.Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt: : AnduJulia, Sabinna, Adriyann si vegetamirel

 

Lasă un răspuns

