Castigator concurs!!

 

Pot sa zic ca nu e deloc usor!Toate comentariile au fost frumoase,iar daca as fi avut 14 carti de dat,v-as fi dat cate una la fiecare dintre voi.Mi-a fost foarte greu sa aleg castigatorul deoarece cum am mai zis toate comentariile mi-au placut.Pot sa zic ca stau de la ora 3 si citesc comentariile si abia la aceasta ora m-am hotarat asupra unui castigator.

Acest castigator…este defapt o castigatoare.Este vorba de GEO,care a castigat cel de-al patrulea volum din seria Vampirii din Morganville-Banchetul Nebunilor!

Acesta este comentariu dat de ea:

De ce imi place sa citesc?
Aceasta intrebare, cu toate ca e una simpla, multe persoane nu o inteleg, sau cel putin, nu au capacitatea de a intelege pe deplin ce inseamna pentru cineva, ca mine, sa citesti o carte.
Viata pe care o traim nu este usoara pentru niciunul dintre noi. Unii aluneca mai usor prin ea, altii se impotmolesc la fiecare pas si cateodata isi doresc ca ceva sa se schimbe….vor o alta viata pe care sa fie capabili sa o carmuiasca dupa bunul plac, sa arate cum vor, sa iubeasca pe cine vor si sa primeasca iubire in schimb. De asta, ne refugiem in carti, cadem in lumi paralele, atat de diferite inca iti doresti sa iti dai viata pe care o ai pe viata unui personaj pe care-l admiri. La un moment dat, chiar ajungi sa admiri un personaj fictiv mai mult decat o persoana vie, palpabila…din simplul fapt ca oamenii de astazi nu sunt nimic altceva decat niste marionete, avide dupa putere si bani (unii dintre ei) , persoane pe care odata le considerai un model demn de urmat, se transforma sub ochii in tai in bestii de nerecunoscut, care nu mai dau doi bani pe semnificatia prietenei si pun binele personal pe primul plan, preferand sa-i calce in picioare pe cei care i-au iubit si inca ii iubesc.
Intr-o carte, lumea e diferita. Gasesti in cineva pe care-l considerai ciudat, un suflet bun, o persoana de incredere si un prieten care pretuieste legatura pe care o ai cu el.
Imi mai place ca atunci cand patrund in lumea cartilor am acel sentiment de nemurire, stiind ca un personaj dintr-o carte va dainui vesnic, in timp ce existenta noastra in aceasta lume e una pasagera, in care, daca nu reusesti sa-ti faci numele cunoscut si sa-l lasi impregnat in istorie, esti considerat un nimic.
Adevarul este, ca in unele momente mai grele, sa citesti o carte in care finalul este unul fericit, prinzi si tu putere, te imbarbatezi si esti capabil sa mergi mai departe.
Singurii prieteni adevarati pe care ii cunoastem cu adevarat sunt doar cartile. Iar o viata fara sa citesti si fara sa visezi, ei bine, aceasta este viata care reprezinta un nimic.
Poti sa ai toata faima din lume si toti banii, si tot atatia prieteni falsi si egoisti, daca nu ai visele tale pe care sa le pretuiesti si sa le ingrijesti. Vise care izvorasc dintre filele unei carti…

Felicitari Geo!Eu o sa-ti trimit un mail ca sa ma asigur ca vei afla faptul ca ai castigat.

Restul nu fiti suparati ca vor mai exista concursuri.In curand voi da startul unui nou concurs deci stati pe aproape.

 

Era sa uit.Cei care primesc intrari in plus la urmatorul concurs sunt:

Mirela Nedelcu-lunateca=+1

Simona I=+1

Bivolaru George-Cristian=+3

beiiibii=+1

Si ar mai fi Izabela,dar nu pot sa vad unde ai postat.Daca mai imi dai inca o data link-ul o sa te trec si pe tine pe lista.

8 gânduri despre “Castigator concurs!!

  1. Vai, nu pot sa cred! Sincera sa fiu, chiar uitasem de concurs….si acum cand am vazut mass-ul de la monica mi-am reamintit si am intrat de curiozitate si cand mi-am vazut numele….am fost in culmea fericirii! Inca sunt ! Multumesc mult de tot si mult succes participantilor si la concursurile viitoare!

Lasă un răspuns

