Update:Primul meu concurs!

Update:Din anumite probleme pe care le am…voi prelungii concursul pana pe data de 11 noiembrie ora 12.Seara voi anunta castigatorul.

Deci…nu stiu daca ati vazut insa incepand de azi blogul „Step into a fantasy world” are un sponsor!Aceasta este libraria cu carti online Libris .

Iar incepand de azi dau startul primului meu concurs.Ce trebuie sa faceti?

1.Lasa-ti un comentariu la acest post in care sa raspunde-ti la intrabrea:”De ce va place sa cititi?”

2.Sa postati pe blogul vostru/facebook/twitter sau ce mai aveti despre concurs!(o sa aveti o intrare in plus la urmatorul concurs).

3.Lasa-ti link unde ati postat.

4.Lasa-ti link cu ce carte va doriti de la aceasta librarie online .

Am uitat sa zic:Cartea sa nu depaseasca 40 de lei!

Concursul dureaza pana pe 7 noiembrie,iar castigatorul il voi anunta atunci seara,sau cel mai tarziu pe 8 noiembrie.

Bafta tuturor!

29 de gânduri despre “Update:Primul meu concurs!

  1. In primul rand felicitari pentru concurs. In al doilea, ma inscriu!!!

    O carte pentru mine e o evadare din lumea reala. Scufundandu-ma in poveste uit toate nedreptatiile si cruzimea lumii reale.Parcurgand randurile ma simt de parca m-as transporta intr-un univers paralel in care totul e posibil si, chiar daca lucrurile nu merg cu brio acolo, e placut sa stii ca nu numai in realitate se intampla dezastre. Imi place sa ma pun in pielea personajelor, sa-mi las trupul in urma si sa pot privii actiunea din oricare unghi cu atata usurinta, fara furie, graba, neinteres, uimire sau tot ce as simti intradevar daca as fi in locul personajului dar reusiind totodata sa-mi dau seama de sentimentele personajului si sa vad calea corecta, indiferent daca e cea buna sau rea. Cu toate astea, pot sa-mi „sustin” personajul preferat chiar daca stiu ca e cel mai natang din carte.
    Pe langa „transportarea intr-un univers paralel in care totul se poate intampla fie ca convine sau nu legilor fizicii” citind, ma relaxez. E placut sa stiu ca periicolele din carte nu se intampla si in lumea reeala dar, pe langa asta, imi place sa ma relaxez intr-o dupamiaza insorita, facand tot efortul din lume fara sa ma misc : sa ma bat cu varcolaci, vampiri, spirite, vrajitor, oameni normali sau ce chestii mai exista in lumea fantezista. Cand, in carte sangerez si simt durerea cu propriul corp, e placut sa stiu ca de fapt sunt intreaga iar toate organele mele vitale merg complet.
    Apropo…cei care nu cititi, radeti de cei care o fac. Dar nu stiti ce pierdeti. Sunte-ti atat de… inchisi la minte, incuiati! Uneori ma intreb cum va pututi trai viata asa, fara aventuriile de care ai parte in carti pe care, unii dintre voi spuneti ca le gasiti si in jocurile video dar e mai intens. Am o intrebare: in jocuriile video va puteti pune in timp real in pielea personajului ? Daca da, riscul e mai mic. Acolo ai vieti infinite. Intr-o carte, daca mori odata, mori pentru totdeauna(asta numai daca nu esti Chloe King sa ai noua vieti)

    Cartea pe care o vreau este Ratacire http://www.libris.ro/literatura-universala/ratacire–lauren-kate-LIT978-606-600-165-6–c7509–p371079.html

  2. de ce imi place sa citesc? pentru ca simt nevoia sa evadez, sa fiu asemenea personajelor care le indragesc atat…..pentru ca cartile sunt prieteniii mei cei mai fideli, nu stiu de ce imi place asa mult….simt in interior o bucurie atat de mare cand incep o carte, nu pot explica in cuvinte, cartile au devenit un drog de care nu m.as lepada niciodata… cartea care mi.o doresc e cadavrul care rade de laurell k hamilton….facebook: mirela nedelcu

  3. cartea dorita:http://www.libris.ro/literatura-fantasy/instrumente-mortale-vol-1-orasul-oaselor–LED973-102-319-9–c7883–p370162.html
    giorgiana turcu, gfc giorgiana turcu
    intotdeauna mi-a placut sa citesc, nu trece zi fara sa citesc cateva pagini, sunt o impatimita cumparatoare de carti, pentru mine parfumurile sau hainele nu au valoare,tot timpul uramresc blogurile voastre si promotiile din librarii, si cumpar carti care-mi fac placere, aproape ca nu-mi vine sa le citesc de teama ca se vor termina( nu stiu daca-mi intelegeti sentimentul), citesc inca de la 6 ani, am invatat repede sa citesc, citesc cand sunt fericita, citesc cand sunt trista, citesc cand iubesc, citesc seara tarziu dupa ce-mi adorm fetita, citesc dimineata cand imi beau cafea, deci in concluzie a respira=a citi( televizorul deja ma plictiseste, intotdeauna prefer o carte unui film)

  4. Nu doar ca imi place sa citesc, ador sa citesc IUBESC mai bine zis. Totul a inceput cand aveam 12 ani cred si am dat de filmul Harry Potter si am descoperit ca de fapt filmul ala care mi-a placut asa mult e facut dupa niste carti si asa a inceput totul cu Harry Potter, am adorat sa citesc seria asta, ba chiar de 8 ori fiecare carte .Dupa Stapanul Inelelor si cam tot ce e aparut in tara de Anne Rice😡 si normal seria Twilight care care ca ne-a adus pe toti unde suntem azi (vanatori de carti) .De ce imi place? Pentru ca atunci cand citesc ma rup cu totul de realitate, nici nu mai percep ce se intampla in jurul meu si imi place sa fiu “rupta” de realitate, e ca un drog care nu face rau, e un drog chiar foarte bun .Nu e zi in care sa nu deschid o carte sa citesc din ea cateva pagini sau chiar sa o termin in ziua respectiva. Ador sa simt mirosul unei carti vechi sau chiar si la una noua, sunetul care il face atunci cand dai o pagina, e grozav!!! si gata ca devin sentimentala :))

    Imi doresc Damnare de Lauren Kate: http://www.libris.ro/literatura-universala/damnare–lauren-kate-LIT973-675-970-3–c7509–p366618.html

    Link pe facebook: http://www.facebook.com/Bonnieithil/posts/268128759898673?ref=notif&notif_t=like

  5. Imi place sa citesc pentru ca nimic nu se compara cu sentimentul care te cuprinde cand citesti o carte si patrunzi intr-o lume diferita. Imi place sa citesc pentru ca in acea lume imaginara imi fac noi prieteni, prieteni care nu ma vor dezamagi orice s-ar intampla, nu ma vor parasi, vor astepta linistiti, uneori chiar si ani buni sa iau cartea de pe raftul bibliotecii mele si sa ma conectez cu lumea lor, reluand intamplarile din nou si din nou.
    Imi place sa citesc pentru ca ceea ce citesc ma defineste, gasesc intotdeauna o parte din mine in fiecare carte citita, si pentru ca aceasta activitate atat de placuta spiritului meu ma ajuta sa ma redescopar pe mine insumi.
    Imi place sa citesc pentru ca am o inima mare si imi place sa iubesc, sa urasc mi-e imposibil. Am prea putine persoane apropiate care intr-adevar sunt demne de iubirea mea, asa ca restul o ofer cartilor si personajelor din ele, in speranta ca intr-o zi va aparea cineva demn de ea.
    Imi place sa citesc pentru ca amaraciunea care apare adesea in sufletul meu se inmoaie, cartile imi indulcesc viata, imi ofera o perspectiva mai dinamica si mai optimista, si pentru ca in uriasa lume invizibila dintr-o carte micuta nu exista nimeni care sa-mi taie avantul, nimeni care sa-mi critice faptele si deciziile, in aceasta lume eu pot fi si naiva, visatoare, fericita si iresponsabila fara ca nimeni sa-mi rupa aripile. Pot sa visez la o lume interzisa chiar.
    Iubesc sa citesc deoarece cartile sunt omniprezente in viata mea , in ele gasesc raspunsul la toate grijile si supararile mele.

    Carte dorita: Eve de Anna Carey
    http://www.libris.ro/literatura-universala/eve–anna-carey-LED978-973-102-397-7–c7509–p374512.html

  6. Pentru ca o carte te poate forma , te poate schimba , te poate cuceri , te poate imbogati atat sufleteste cat si intelectual .
    Fiecare cuvant dintr-o carte te poate impinge spre bine , corectandu-te , aratandu-ti ce e bine si ce e rau .
    Imi doresc cartea Ford County : http://www.libris.ro/literatura-universala/ford-county–john-grisham-RAO973-8251-04-2–c7509–p365381.html
    link fb:

    link twitter: http://twitter.com/#!/cristibi75/status/128892841194827777
    link blog:
    http://centerreports.blogspot.com/2011/10/concurs-libris.html

  7. In primul rand, felicitari pentru sponsorizare si succes cu blogul in continuare.
    Cartea pe care mi-o doresc : http://www.libris.ro/literatura-universala/vampirii-din-morganville-4-banchetul-nebunilor–LED973-102-321-2–c7509–p369896.html

    De ce imi place sa citesc?
    Aceasta intrebare, cu toate ca e una simpla, multe persoane nu o inteleg, sau cel putin, nu au capacitatea de a intelege pe deplin ce inseamna pentru cineva, ca mine, sa citesti o carte.
    Viata pe care o traim nu este usoara pentru niciunul dintre noi. Unii aluneca mai usor prin ea, altii se impotmolesc la fiecare pas si cateodata isi doresc ca ceva sa se schimbe….vor o alta viata pe care sa fie capabili sa o carmuiasca dupa bunul plac, sa arate cum vor, sa iubeasca pe cine vor si sa primeasca iubire in schimb. De asta, ne refugiem in carti, cadem in lumi paralele, atat de diferite inca iti doresti sa iti dai viata pe care o ai pe viata unui personaj pe care-l admiri. La un moment dat, chiar ajungi sa admiri un personaj fictiv mai mult decat o persoana vie, palpabila…din simplul fapt ca oamenii de astazi nu sunt nimic altceva decat niste marionete, avide dupa putere si bani (unii dintre ei) , persoane pe care odata le considerai un model demn de urmat, se transforma sub ochii in tai in bestii de nerecunoscut, care nu mai dau doi bani pe semnificatia prietenei si pun binele personal pe primul plan, preferand sa-i calce in picioare pe cei care i-au iubit si inca ii iubesc.
    Intr-o carte, lumea e diferita. Gasesti in cineva pe care-l considerai ciudat, un suflet bun, o persoana de incredere si un prieten care pretuieste legatura pe care o ai cu el.
    Imi mai place ca atunci cand patrund in lumea cartilor am acel sentiment de nemurire, stiind ca un personaj dintr-o carte va dainui vesnic, in timp ce existenta noastra in aceasta lume e una pasagera, in care, daca nu reusesti sa-ti faci numele cunoscut si sa-l lasi impregnat in istorie, esti considerat un nimic.
    Adevarul este, ca in unele momente mai grele, sa citesti o carte in care finalul este unul fericit, prinzi si tu putere, te imbarbatezi si esti capabil sa mergi mai departe.
    Singurii prieteni adevarati pe care ii cunoastem cu adevarat sunt doar cartile. Iar o viata fara sa citesti si fara sa visezi, ei bine, aceasta este viata care reprezinta un nimic.
    Poti sa ai toata faima din lume si toti banii, si tot atatia prieteni falsi si egoisti, daca nu ai visele tale pe care sa le pretuiesti si sa le ingrijesti. Vise care izvorasc dintre filele unei carti…

  8. uneori simt ca realitatea ma inghite in negurile ei, ca numai am aer, ca cerul se intuneca si se va prabusi peste mine, ca pamantul se clatina sub picioarele mele, ca peretii se apropie si ma vor stivi, este reactia mintii mele la lipsa lumii de imaginatie, de visuri de iluzii.o realitate rece si dura care se hraneste cu visurile si sperantele oamenilor, ea vrea ca omul sa creada ca toate credintele lui sunt in van, ca ea decide destinul fiecaruia si ca orice incercare de impotrivire este inutila. atunci apelez la un prieten care stiu ca-mi va fi mereu alaturi, care-mi va pastra toate secretele, cau nu m-ar trada niciodata, un prieten care va fi mereu acolo pentru mine. unul care nu ma acuza ca l-am uitata si ca-l caut doar atunci cand am nevoie. acest prieten sunt cartile, ele imi transmit toate cunostintele lor si imi fac cunostinta cu personaje care au avut mreu puterea sa se ridice dupa ce au cazut. iar eu ma incarc cu energia necesara pentru a face fata unei realitati lipsite total de perspectiva si compasiune. le simt in sange mai mult decat pe oricare din stramosi.
    http://www.libris.ro/literatura-universala/damnare–lauren-kate-LIT973-675-970-3–c7509–p366618.html

  9. Cartea: http://www.libris.ro/literatura-universala/instrumente-mortale-vol-2-orasul-de-cenusa–LED973-102-300-1–c7509–p369895.html

    De ce imi place sa citesc ? Grea intrebare, cu atat de multe raspunsuri. Imi place sa citesc pentru sansa de a evada din lumea reala, pentru a scapa de griji chiar si pentru cateva ore pe zi. O carte este un lucru foarte valoros dar pe care multi nu il inteleg, Multa lume crede ca a citi o carte e o pierdere de vreme, sau ca doar tocilarii citesc. Asta e o concluzie cat nu se poate de eronata, cum altfel am putea visa, si trai prin ochii personajelor unele dintre cele mai tari aventuri imposibile in lumea reala daca nu citind o carte ? Uneori cand suntem tristi, sau deprimati citind o carte scapam de aceasta stare si putem percepe realitatea inconjuratoare cu alti ochi, o putem vedea mai frumoasa desi ea este la fel ca de oricei. Alte ori ne putem regasi in personajele unei carti si astfel putem vedea ce comportament ar fi gresit intr-o anumita situatie sau din contra ar fi mai potrivit. In oricare din aceste situatii o carte ne ajuta mult chiar si realitate si nu ne face doar sa visam, desi nici sa visezi nu e rau, pentru ca daca nu visezi cum ai putea sa iti traiesti visul ?

  10. de ce imi place sa citesc?o alta intrebare foarte buna,imi place sa citesc pentru ca din moment ce rasfoiesc prima pagina a unei carti,incep sa aflu secretele povestii,drama prin care trec personajele si iluziile personajelor principale.O carte m-a invatat din prima clipa ca:de la ura la iubire e doar un pas,ca:m-a invatat sa iubesc si sa ma daruiesc pe mine intr-u totul, a avut rabdare si mi-a ghidat pasii stangaci in acest joc crucial al vietii.M-a inveselit atunci cand sufeream si cand credeam ca iubirea eterna era pierduta in valurile marii adanci,mi-ai oferit un loc la masa ta, alaturi de toate acele creaturi magice de care am reusit sa le infrunt si sa ma lupt cu ele insusi,mi-ai sters lacrimile de pe obrajii albi ca varul,m-ai invatat sa fiu buna si sa am incredere in visurile si iluziile mele.
    cartea pe care o vreau este:http://www.libris.ro/literatura-universala/ingerul-noptii–becca-fitzpatrick-LIT973-675-878-2–c7509–p366615.html

  11. This design is incredible! You obviously know how to keep a reader entertained. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost…HaHa!) Fantastic job. I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it. Too cool!

  12. De ce imi place sa citesc… Off ! Asa multe de zis atat de putine cuvinte care pot exprima dragostea nemarginita pe care le-o port acestor franturi din sufletele ingerilor divini!
    Citind redevin EU! Eu , cea creata din adevar si curaj , nu papusa manevrata de lumea monotona si prea plictisita , care a uitat sa mai spere , care a uitat adevarata valoare a lecurii !
    Cum floarea-soarelui iubeste cel mai mult pe lume rasaritul , deoarece ii aduce aproape Printul Nemuritor ,Soarele, asa si eu iubesc mirosul paginilor noi , nepangarite , ce asteapta sa fie adorate de mine , o creatura visatoare ce iubeste cel mai mult pe lume NECUNOSCUTUL. Intr-un cuvant ele ma poarta dincolo de orice granita a realului , strabatand fara cutezanta limitele timpului prea efemer !
    Citind , incep sa accept ceea ce sunt si incerc sa schimb ceea ce incep sa devin! Cititul iti da posibilitatea sa te regasesti , iti da posibilitatea sa te uiti in inima ta , de unde poti culege safirul vietii , sufletul tau pur si plin de frumos ! Alaturi de paginile ce se maturizeaza sub atingerea degetelor mele nedemne , am invatat sa cred , am simtit fiorii primei iubiri , dar am simtit si zbuciumul vietii si pata pe care timpul si-o pune asupra noastra , lasandu-ne victimele propriilor noastre vicii …
    Dar eu , …mie imi place sa citesc si pot spune ca sunt mandra ca am fost imbolnavita de acest virus al cutezantei ! De fapt , nu sunt bolnava , sunt dependenta ! Ador starea aceea pe care ti-o ofera senzatia satisfacatoare , dupa ce ai terminat o carte!
    Ador tot ce tine de lumea aceea prea pura , care nu permite intrarea inauntrul ei decat a sufletelor nobile , care pot indrepta oricand greselile destinului !

    Brasoava Dana Stefania
    Cartea pe care mi-o doresc : http://www.libris.ro/literatura-universala/cercul-secret-vol-3-puterea–l-j-smith-COR978-973-128-358-6–c7509–p372384.html

  13. Imi place sa citesc deoarece imi imbogatesc vocabularul.Aflu cuvinte noi care poate in viata de zi cu zi nu le intalnesti tot timpul.Citind ma pot relaxa si intelege mai bine gandurile si trairile autorului exprimate in carte,Ideiile retinute din carte le pot exprima si intr-o povestire sau intr-un dialog purtat cu o persoana .
    Link-ul unde am postat: http://evelintzi.hi5.com
    Lik-ul cu cartea pe care mi-o doresc: http://www.libris.ro/literatura-universala/eve—anna-carey-LED978-973-102-397-7–c7509–p374512.html

  14. …De ce imi place sa citesc?..hmmm….Sincer nu stiu poate pentru ca atunci cand deschizi o carte e ca si cum ai intra intr-o lume noua.In care iti sunt aratate momente pe care uni oameni nu le dau importanta sau pur si simplu le trec cu vederea in viata reala , dar in carte fiecare lucru este important si iti transmite fiecare sentiment pe care personajul le detine.Nu cred ca este carte din care sa nu fi aflat ceva nou.
    De multe ori mi se intampla sa las cu greu cartea din mana pana ce nu am terminat-o si mai degraba as alege sa citesc decat sa-mi bat capul cu una dintre problemele de matematica ,dar asta nu inseamna ca matematica nu este importanta.
    Imi place sa incerc diferite genuri de vocabular pe care il au diferiti autori ,iar dintre toti ador cum scrie Kelley Armstrong si Richelle Mead .Chiar si dupa o zi lunga si obositoare imi place sa citesc pentru ca ma relaxeaza.
    Cand imi spunea cineva despre o carte si aflam ca e si un film alegeam filmul,insa acuma ma gandesc mai bine stiind ca mereu cartea pe care filmul e bazat intodeauna este mai buna chiar daca inca sunt un fan al filmelor si nu ratez nimic ce apare nou . Cateodata as vrea sa citesc asa multe carti ,dar timpul niciodata nu este indeajuns.
    Iar pentru cei care cred ca faptul ca-ti place sa citesti inseamna ca nu ai prieteni sau esti tocilar doar arata ca ei nu inteleg ce sentimente poate sa-ti trasmita o carte si chiar daca dupa ce o temini sau iti ridici privirea din carte parca te face sa te simti mai bine desi revi incapoi in realitate.
    Nici eu nu stiam ce inseamna sa citesti o carte acum cativa ani ,dar am avut-o me profesoara de romana care ne-a dat sa citim Agatha Christie ,dar si Harry Potter o serie pe care nu am lasat-o din mana pana ce nu am terminat-o. Adevarul este ca am plimbat-o cu mine peste tot si ii inebuneam pe toti despre lucrurile ce le citeam.

    Link postare: https://www.facebook.com/Izabela.Laura/posts/173633419392690

    Asa ma bucur ca am dat peste acest concurs..:D…chiar daca e ultima zi ,dar inca am putut sa paticip..:) Cartea pe care mi-o doresc este http://www.libris.ro/literatura-universala/lupii-din-mercy-falls-vol-1-fior–maggie-RAO978-606-8251-64-6–c7509–p370826.html

  15. Hmmm….De ce imi place sa citesc?Pai ,am sa-ti spun ,gandind cu sufletul .
    Citind ,nu mai sunt eu .Cand citesc , ma transform in personajul principal al cartii ,inima imi bate tare si simt toate emotiile pe care autorul/autoarea le-a simtit atunci cand a scris.Tot ceea ce e in jurul meu capata o alta valoare ,totul fiind invaluit intr-o aura magica.
    Atunci cand deschid o carte,sufletul mi se umple de bucurie.Ma simt de parca in suflet mi-ar zburda mii si mii de fluturasi si mintea imi este deconectata de lumea reala.Pur si simplu ancorez in acel univers minunat,plin de sentimente care ma fascineaza atat de tare incat as fi capabila sa termin acea carte pe nerasuflate.
    Pentru mine,atunci cand citesc este unul dintre cele mai importante momente,atunci cand uit de tot si de toate si imi iese la suprafata cealalta latura a mea.In jurul meu,acel univers ia nastere din nou.Si devine din ce mai fascinant.Acolo pot fi eu cu adevarat,fara a ma ascunde de teama ca ceilalti ma vor judeca dupa fapte sau spuse,fara sa ma mai gandesc la ce greutati voi intampina maine,si uit,pur si simplu.Evadez din stresul de zi cu zi si chiar din monotonie.
    Si asa…ma simt de parca as pluti.Si e minunat!(cred ca stii cum e)
    Fara sa spun prea multe ,fara sa folosesc cuvinte „pomposite:))”si explicatii care nu-si au locul,pur si simplu ADOR SA CITESC! Cand trec pe langa raftul cu carti zambesc si ma gandesc prin cate aventuri am trecut impreuna cu Edward si Bella,Chloe Saunders,Sookie Stackhouse si vampirul ei Bill…si sper sa am parte de o aventura la fel de palpitanta si cu Dice ,deoarece cartea mult dorita de mine este Blestemul din Swoon
    Nume: Chivu Rebecca
    GFC: Rebecca
    Link cu cartea dorita: http://www.libris.ro/literatura-universala/blestemul-din-swoon–nina-malkin-LED978-973-102-393-9–c7509–p374033.html

  16. ERAM DESTUL DE SIGURA CA ASEARA IN JURUL OREI 23 TI-AM TRIMIS COMENTARIU DAR VAD CA NU APARE.
    Hmmm….De ce imi place sa citesc?Pai ,am sa-ti spun ,gandind cu sufletul .
    Citind ,nu mai sunt eu .Cand citesc , ma transform in personajul principal al cartii ,inima imi bate tare si simt toate emotiile pe care autorul/autoarea le-a simtit atunci cand a scris.Tot ceea ce e in jurul meu capata o alta valoare ,totul fiind invaluit intr-o aura magica.
    Atunci cand deschid o carte,sufletul mi se umple de bucurie.Ma simt de parca in suflet mi-ar zburda mii si mii de fluturasi si mintea imi este deconectata de lumea reala.Pur si simplu ancorez in acel univers minunat,plin de sentimente care ma fascineaza atat de tare incat as fi capabila sa termin acea carte pe nerasuflate.
    Pentru mine,atunci cand citesc este unul dintre cele mai importante momente,atunci cand uit de tot si de toate si imi iese la suprafata cealalta latura a mea.In jurul meu,acel univers ia nastere din nou.Si devine din ce mai fascinant.Acolo pot fi eu cu adevarat,fara a ma ascunde de teama ca ceilalti ma vor judeca dupa fapte sau spuse,fara sa ma mai gandesc la ce greutati voi intampina maine,si uit,pur si simplu.Evadez din stresul de zi cu zi si chiar din monotonie.
    Si asa…ma simt de parca as pluti.Si e minunat!(cred ca stii cum e)
    Fara sa spun prea multe ,fara sa folosesc cuvinte „pomposite:))”si explicatii care nu-si au locul,pur si simplu ADOR SA CITESC! Cand trec pe langa raftul cu carti zambesc si ma gandesc prin cate aventuri am trecut impreuna cu Edward si Bella,Chloe Saunders,Sookie Stackhouse si vampirul ei Bill…si sper sa am parte de o aventura la fel de palpitanta si cu Dice ,deoarece cartea mult dorita de mine este Blestemul din Swoon
    Nume: Chivu Rebecca
    GFC: Rebecca
    Link cu cartea dorita: http://www.libris.ro/literatura-universala/blestemul-din-swoon–nina-malkin-LED978-973-102-393-9–c7509–p374033.html

Lasă un răspuns

