Carti/Serii ecranizate(1)

Prima parte din aceasta rubrica este cu….seria Amurg.Cine nu stie seria?Dar cine nu stie filmele?Pai eu cred ca nu sunt multi cei care nu au auzit despre aceste carti si aceste filme(3 la numar,ca doar atatea au aparut pana acum).

Incepem cu cartile:

Seria este impartita in 4 carti,dupa parerea mea sunt scrise foarte bine,personajele sunt bine devinite iar povestea este structurata foarte frumos.

Amurg

Isabella Swan nu are parte de prea multa distractie de cand s-a mutat din insoritaArizonain Forks, un orasel in care ploua mai tot timpul. Dar cand se indragosteste de chipesul si misteriosul Edward Cullen, despre care colegii spun ca ar fi… vampir, viata ei ia o intorsatura total neasteptata! Edward este la randul lui atras de Bella, dar si de mirosul sangelui ei, asa ca fiecare apropiere de iubita lui e in acelasi timp o placere si un chin teribil. Daca Edward isi pierde capul pentru o clipa, Bella isi pierde viata…

Luna noua

Pentru Bella Swan un singur lucru este mult mai important decât însăşi viaţa ei: Edward Cullen. Dar a fi îndrăgostită de un vampir este chiar mai periculos decât ar putea ea să-şi imagineze. Edward a salvat-o deja pe Bella din ghearele unui vampir periculos, dar acum relaţia lor cutezătoare îi pune în pericol pe toţi cei dragi lor şi cei doi îşi dau seama că necazurile abia acum încep… Toţi cititorii cuceriţi de bestsellerul lui Stephenie Meyer Amurg sunt dornici să afle cum se va desfăşura în continuare povestea celor doi neobişnuiţi îndrăgostiţi. Şi nu vor fi cu siguranţă dezamăgiţi. În Luna Nouă,lui Stephenie Meyer îi reuşeşte din nou o irezistibilă combinaţie dintre dragoste şi suspans într-o palpitantă poveste cu vampiri şi nu numai.

Eclipsa

Eclipsa este a treia carte din seria AMURG în care se continuă povestea adolescentei Bella Swan şi a vampirului Edward Cullen de care e îndrăgostită. Prietenia Bellei cu vârcolacul Jack nu este deloc pe placul lui Edward Cullen, dar primejdia în care se află Bella, ameninţată de Victoria şi de vampirii nou-născuţi creaţi de aceasta, îi apropie pe Edward şi pe Jack şi duce chiar la o alianţă între vampiri şi vârcolaci. Bella suferă neputând răspunde dragostei lui Jack, dar trebuie să-şi urmeze pasiunea – să fie împreună cu Edward oricât de mare ar fi preţul pe care trebuie să-l plătească. Pentru asta însă trebuie să rupă legăturile cu lumea oamenilor, pas pentru care nu este încă pregătită. Zbuciumul din inima Bellei, iubirea nemărginită a lui Edward şi umanitatea vârcolacului învolburează de pasiune acest roman în care nu întâmplător personajele se regăsesc în trăirile eroilor din La răscruce de vânturi.

Zori de zi

Cand il iubesti pe cel ce te omoara, nu iti ramane nimic altceva de facut. Cum ai putea sa fugi, cum ai putea sa lupti, cand, facand asta, il poti rani pe cel iubit? Daca viata este singurul lucru pe care il poti da, cum ai putea sa nu ti-o dai? Mai ales, daca ar fi cineva pe care l-ai iubi cu adevarat !

Cand esti indragostita de un vampir, este in acelasi timp o fantezie si un cosmar, tesute intr-o realitate periculoasa pentru Bella Swan.

Impinsa intr-o directie de pasiunea intensa pentru Edward Cullen, si in alta de conexiunea profunda cu varcolacul Jacob Black, a indurat un an tumultuos de tentatii, pierderi si certuri pentru a ajunge la ultimul punct de intoarcere. Decizia iminenta de a se alatura intunecatei dar seducatoarei lumi a nemuririi, sau de a continua o viata normala de om, a devenit o amenintare de care se agata soarta celor doua triburi.

Cartile fara dar si poate le ador.Am mai zis si o sa mai zic de cate ori este nevoie:”Seria asta e seria mea de suflet”.La ce ma refer cand zic asta?

Ma refer ca aceasta este prima mea serie citita.De la aceasta serie,am prins gustul cartilor fantasy.Imi aduc aminte si acum cu mult drag,momentul in care am primit pachetul cu toate cele 4 carti,dar si momentul in care am fost mituita de parinti,sa citesc cartile.

Dupa parerea mea,cartile sunt mult mai frumoase decat filmele si merita tori banii.

Filmele

Pana in acest moment sunt aparute doar trei filme:Amurg,Luna Noua si Eclipsa.Cel de-al patrulea film,Zori de zi,urmeaza sa apara la noi in tara pe data de 18 noiembrie.In strainatate a aparut deja din cate stiu eu.

Filmele mi se par altfel fata de carti.Actorii sunt buni,imi plac foarte mult(unii),dar dintre cele 3 filme aparute pana acum,cel mai mult mi-a placut Amurg.Dupa parerea mea primul film a  fost bun,apoi urmatoarele mai slabe.Poate asta e doar parerea mea.

Personajele:

Edward din carte-il ador

Edward din film….in primul mi-a placut cum arata Robert Pattinson,dar in urmatoarele nu mi-a placut de el ca persoana.

Bella din carte-asa cum o descrie Stephenie Meyer „timida si inpiedicata”.

Bella din film-nu e mare diferenta fata de cea din carte si cea din film.Kristen Stewart chiar se pricepe la ce face.

Alice din carte/Alice din film-amandoua sunt cele mai bune prietene ale Bellei.Ashley Greene…imi place mult cum joaca.

Jasper din carte/Jasper din film-la fel nici o diferenta.Jackson Rathbone…daca as avea suficienti bani,mi-as cumpara bilet de avion si m-as duce dupa el in America.IL ADOR!

Emmett din carte/Emmett din film-peste tot e acelasi Emmett care are chef de pariuri si de bataie.Kellan Lutz…eu si verisoara mea asta vara(eu chiar si acum,ea nu) eram/suntem nebune dupa el.

Rosalie din carte/Rosalie din film-amandoua in primele 3 carti/filme sunt scorpii.Nikki Reed…imi place atat de mult de ea incat am facut-o personajul negativ intr-o poveste de-a mea :)) .

 

Cam atat pentru azi la aceasta rubrica.In incheiere va voi lasa cateva imagini din cele 3 filme(poate si din al patrulea),si va las o intrebare.

Acum imagini din Breaking Dawn

Acum Intrebarea:

Va place aceasta rubrica?Vreti sa continui cu ea?

 

 

Un gând despre “Carti/Serii ecranizate(1)

Lasă un răspuns

