Anunt important!

Deci…va zic de pe acum ca nu imi place nici mie ceea ce va voi spune aici si acum.

Probabil ati observat ca Mirela nu mai e trecuta la „Autori” si asta deoarece noi doua ne-am certat,si am cazut de comun acord ca ea sa nu mai faca parte din „autorii” blogului.Eu am intrebat-o daca vrea sa faca ea acest post,dar nu a dorit.Prin urmare eu voi copia toate posturile care erau mai importante si pe care le-a postat ea,si le voi trece pe numele meu,apoi le voi sterge pe acelea(cele postate de ea).

Inca o data va spun ca nici mie nu imi face placere acest lucru…

2 gânduri despre “Anunt important!

Lasă un răspuns

