Nou in biblioteca (3)

Sincer chiar nu stiu de ce m-am trezit abia acum sa va arat pozele cu ce mi-am mai luat sau cu ce am mai castigat.

Deci pentru scoala mi-am luat:

„Nunta in cer” de Mircea Eliade

„Maitreyi” de Mircea Eliade

„Morometii” 1 si 2 de Marin Preda

„Amintiri din copilarie~Povesti~Povestiri” de Ion Creanga (sa nu credeti ca nu aveam in casa aceasta carte,o avam doar ca nu o aveam cartonata :)) )

„Romanul adolescentului miop” de Mircea Eliade

„Teatru” de Barbu Stefanescu  Delavrancea

„Cismigiu & Comp” de Grigore Bajenaru

Pe blogul Sabbinei am castigat „Regina Elfa” de Oana Stoica Mujea.

Pe blogul Heaven4books am castigat „Insomnia” de Charlie Huston.

Pe blog Andreei am castigat „Campionul din Arkansas” de John Grisham si „Ultimul Templier” de Raymond Khoury

Cu Bravo mi-am luat „Morti pana la apus” de Charlaine Harris.

De la Libris am primit „Mai las-o moale cu fantomele” de Megan Crewe.

6 gânduri despre “Nou in biblioteca (3)

Lasă un răspuns

