Nou in biblioteca (2)

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat la aceasta rubrica,asa ca acum vreau sa va arat ce carti am primit sau mi-am mai cumparat.

1.Altfel de Ingeri de Lili St. Crow -am castigat-o pe blogul lui FanSF.

2.Dubla Constrangere de Chris Bohjalian-am castigat-o pe blogul Mirunei.

3.Invocarea de Kelley Armstrong-am luat-o impreuna cu revista Bravo

4.Revelatia de Kelley Armstrong-am luat-o tot cu Bravo

5.Rafuiala de Kelley Armstrong-am luat-o tot cu Bravo

Iata astea 5 carti le am noi in biblioteca.Voi ce ati mai castigat/v-ati cumparat?

4 gânduri despre “Nou in biblioteca (2)

  1. Ooo, super carti!:) Eu momentan citesc „Altfel de ingeri” si imi place la nebunie. Am citti si „Fortele raului absolut” si pot sa iti spunc a sunt superbe. Nu vei regreta daca vei citi seria!:)

    Dee.

  2. Frumoase carti ai tu acolo!
    Bineinteles, si eu mi-am cumparat seria „Fortele raului absolut” si chiar s-a meritat fiecare banut , „Fior”, „Orasul de cenusa” si „Endymion Spring”:)
    Am stat pe ganduri daca sa imi cumpar sau nu „Altfel de ingeri”. Poate o recenzie m-ar convinge, dar ramane de vazut.

Lasă un răspuns

